به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: پای میز مذاکره خواهیم رفت ولی به این مذاکرات دل خوش نمی کنیم و به داشته های کشور عزیزمان متکی هستیم.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: ما به داشته های ایران عزیزمان متکی هستیم و سعی می کنیم با استفاده از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب کشور را از بحران مشکلات خارج کنیم.
امام جمعه زاهدان گفت: حدود 6 ماه قبل بخشی از برجام از طریق یک بسته اقتصادی تضمین کننده از سوی کشورهای اروپایی به ایران اسلامی پیشنهاد شد اما تاکنون هیچ اقدامی در این رابطه انجام نگرفته است.
نماینده مرم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: کشورهای اروپایی برای ماندن در برجام نظام مالی را به ایران اسلامی پیشنهاد دادند اما به دلیل عدم وحدت در بین این کشورها و ترس از آمریکا هیچ کشوری میزبانی این کانال اقتصادی را قبول نکرد.
آیت الله سلیمانی افزود: کشورهای اروپایی اصرار دارند ترکیه میزبانی این نظام مالی را قبول کند تا برای ماندن در برجام توجیهی داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی اروپا را دچار وحشت اسلام هراسی و ایران هراسی کرد و از این طریق این کشورها را تحت سلطه خود درآورد.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: کشورهای اروپایی می خواهند از مساله ایران اسلامی و برجام به نفع خود استفاده کنند و وابستگی خودشان به آمریکا را کاهش دهند.
آیت الله سلیمانی خاطر نشان کرد: ما باید کانال هایی مستقل برای پرداخت های خود بدون دخالت آمریکا ایجاد و آنها را حفظ کنیم.
امام جمعه زاهدان با گرامیداشت هفته وحدت افزود: هرجامعه ای ممکن است به نحوی در درون چاه عمیق بدبینی، نفرت و اتهامات قرار گیرد که قرآن کریم در چنین مواقعی چنگ زدن به ریسمان الهی را راه نجات انسان دانسته است.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استانهای سیستان و بلوچستان و کرمان تصریح کرد: وجود نازنین پیامبر اسلام(ص)، قرآن کریم و کعبه راههای برون رفت از مشکلات دینی و راه های حفظ وحدت هستند.
جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز پیش از خطبه های این هفته زاهدان با گرامیداشت هفته بسیج و هفته وحدت اظهار داشت: فلسفه وجودی بسیج در ذات انقلاب اسلامی نهفته است زیرا استکبار ستیزی، عدالت گستری و مبارزه با ظلم جزو ماهیت انقلاب اسلامی محسوب می شود.
سردار محمد ناظری افزود: اگر بخواهیم از انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی محافظت کنیم نیازمند یک سازمان مردمی هستیم که برآمده از دل مردم و با قابلیت های مختلف باشد که با تشکیل بسیج به فرموده امام (ره) توانستیم مناسبت ترین پاسخ را به این نیاز اساسی کشور بدهیم.
8006**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.