علی ملاشاهی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: بیشترین بارندگی گزارش شده از نقاط مختلف سیستان و بلوچستان با 5.9 میلی متر مربوط به شهر خاش در مرکز استان بوده و در شهرهای بزمان، زهک و ایرانشهر نیز به ترتیب، چهار، 1.5 و1.4 میلی متر باران ثبت شده است.
وی با بیان اینکه بارندگی ها در سایر مناطق کمتر از یک میلی متر بوده است، افزود: از ایستگاه بارانسنجی کورین در شهرستان زاهدان نیز 0.6 میلی متر گزارش باران داشته ایم.
رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: براساس نقشه های همدیدی و آینده نگری تا اواخر وقت امشب شرایط برای وقوع رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و تند بادهای موقتی در ارتفاعات مرکزی و نیمه جنوبی استان فراهم است.
وی با بیان اینکه تمرکز بارش ها امشب در جنوب شرق و جنوب سیستان و بلوچستان خواهد بود، تصریح کرد: با توجه به ماهیت بارش های رگباری احتمال جاری شدن رواناب و پرآب شدن موقتی مسیل ها و رودخانه های فصلی در جنوب شرق و جنوب این استان وجود دارد.
ملاشاهی به شرایط دمایی سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: امشب و فردا حداقل دما در نیمه شمالی استان بطور موقتی کاهش می یابد.
وی به فروکش کردن وزش باد در نواحی مرکزی سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: از روز جمعه مجدد در نواحی مرکزی و مرز غربی استان افزایش شدت وزش بادهای جنوبی انتظار می رود.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.