حسین مسگرانی روز سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مراسم از سوی ستاد برگزاری جشن های بهار مهربانی توسط موسسه فرهنگی و هنری آوای هیمالیا ساعت 21 در سالن سینما هلال زاهدان برگزار می شود.
وی افزود: اجرای فاخر گروه موسیقی حسام الدین سراج و اردشیر کاهکار برنامه محوری این جشن بزرگ است که علاقمندان می توانند برای شرکت در این مراسم و تهیه بلیت به نمایندگی محصولات هیمالیا در خیابان آزادی و یا به آدرس اینترنتی www.iranconsert.com مراجعه کنند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: تشکیل و اعزام کارناوال شادی از مرکز استان به پنج شهرستان زابل، خاش، ایرانشهر، نیکشهر و سراوان با حضور هنرمندان شاخص و اجرای برنامه های تئاترخیابانی، موسیقی ملی، محلی و پاپ از مهمترین برنامه های هفته وحدت است.
وی به ویژه برنامه های هفته وحدت در مرکز سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: در طول این هفته برنامه های شاد و مردم محور، با اعزام گروه های هنری تئاتر و موسیقی، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در مناطق پنجگانه زاهدان برگزار می شود.
مسگرانی خاطر نشان کرد: در این هفته کاروان های نور با حضور قاریان قرآن، حافظان و اساتید بین المللی، گروه های تواشیح و همخوانی علاوه بر اجرای برنامه در زاهدان به شهرستان های خاش، سراوان نیز اعزام می شوند.
به گزارش ایرنا هفته وحدت اسلامی در تقویم رسمی ایران از 12 ربیع‌الاول سالگرد ولادت پیامبر اکرم (ص) بنا بر روایات اهل سنت تا 17 ربیع‌الاول تاریخ ولادت آن حضرت براساس روایات موجود در شیعه نامگذاری شده است.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.