سرهنگ پاسدار حسن فضلی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ویژه برنامه های گرامیداشت هفته وحدت و بسیج امسال با همکاری فرمانداری و سایر دستگاهها پرشورتر از سالهای گذشته برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، برپایی یادواره های شهیدان، تجلیل از بسیجیان، دیدار با امامان جمعه و فرماندار، برگزاری مانورهای مختلف فرهنگی، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی و همایش های خانوادگی، گردهمایی علما و بسیجیان، محافل قرآنی و از همه مهمتر گردهمایی باشکوه بسیجیان در پنجم آذر از جمله ویژه برنامه های شاخص هفته بسیج در خاش است.
فرمانده سپاه خاش گفت: تقارن هفته وحدت و بسیج فرصتی ارزشمند برای معرفی برنامه های وحدت محور بسیج و نقش ارزشمند بسیجیان در جهت تقویت اتحاد، یکپارچگی و همگرایی در جامعه است.
وی اظهار داشت: بسیجیان در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش تاثیرگذاری در انسجام ملی و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته و دارند.
سرهنگ فضلی گفت: بسیجیان با تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب، با بصیرت و دشمن شناسی نقشه های شوم دشمنان را خنثی می کنند و کشور را به قله های پیشرفت، توسعه و آبادانی می رسانند.
به گزارش ایرنا، 29 آبان تا پنجم آذر به عنوان هفته بسیج و دوم آذر روز بسیج دانشجویی نامگذاری شده است.
7310**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.