به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان احمد علی موهبتی روز یکشنبه در نخستین روز کاری خود در نشست با فرمانداران شهرستانهای تابعه استان در محل استانداری با حضور معاونان استاندار و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی اظهار داشت: برای همه فرآیندهای معمول در شهرستانها و استان باید دستورالعمل نوشته شود و مبانی برنامه ششم به عنوان دستورالعمل و چارچوب در برنامه کار فرمانداران قرار گیرد.
وی با بیان اینکه با هیچ یک از مدیران عقد اخوتی به جز کار نبسته ام افزود: با کمک و همت شما فرمانداران و مدیران، استان باید پیشرفت کند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با استفاده از حداکثر فرصت به همه آحاد جامعه خدمت رسانی مناسب و به موقع انجام دهیم.
موهبتی خطاب به فرمانداران گفت: بحث گردشگری در استان از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که سرمایه گذاری در حوزه گردشگری؛ رونق اقتصاد و امنیت را در پی دارد.
احمد علی موهبتی روز شنبه در مراسمی با حضور معاونان وزیر کشور، آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی امام جمعه اهل سنت، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، علما و روحانیون شیعه و سنی، معتمدان و قشرهای مختلف مردم به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان معرفی شد.
استاندار سیستان و بلوچستان روز یکشنبه در نخستین روز کاری خود با فرمانداران، کارکنان و مدیران ستادی استانداری و فرماندهان انتظامی و راهور استان بطور جداگانه دیدار و گفت و گو کرد.
6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.