به گزارش دریافتی روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: مأموران انتظامی سیستان و بلوچستان از ابتدای آبان ماه تاکنون، 10 تن و 174 کیلوگرم انواع مخدر دراین استان کشف کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 40 درصد رشد داشته است.
وی افزود: از این مقدار 7 تن و 966 کیلوگرم تریاک، 233 کیلوگرم حشیش، 205 کیلوگرم هروئین، 55 کیلوگرم مرفین و بقیه سایر مواد مخدر بوده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در این مدت 2 باند مواد مخدر منهدم و 200 خرده فروش مواد نیز دستگیر شدند، گفت: در ماه جاری هزار و 92 معتاد نیز جمع آوری شدند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل 101درصد رشد داشته است.
وی خاطر نشان کرد: توقیف 43 دستگاه خودرو و پنج قبضه سلاح سبک و سنگین از دیگر دستاوردهای عملیات تکاوران جان برکف پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان است.
سردار قنبری با اشاره به کشفیات مواد سوختی قاچاق در ماه جاری اظهار داشت: مأموران پلیس استان از ابتدای ماه جاری تاکنون یک میلیون و 139 هزار و 569 لیتر انواع سوخت قاچاق را کشف کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 136 درصد رشد داشته است.
وی افزود: در حال حاضر پلیس سیستان و بلوچستان طرح جمع آوری باک های اضافی خودورها و شناسایی دپوهای سوخت را در دستور کار دارد و در این زمینه گشت های ویژه ای بخصوص در گلوگاه های مرزی فعال کرده است که دراین مدت 20 دپوی سوخت شناسایی شد که از این نظر شاهد افزایش 11 درصدی نسبت به سال گذشته بوده ایم.
سردار قنبری گفت: کشف 25 باک اضافه، توقیف 27 دستگاه خودروی تانکردار و نفتکش و دستگیری 26 نفر از دیگر اقدامات پلیس استان در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت در ماه جاری است.
9908 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.