مرتضی کوچکی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این قرآن های نفیس توسط سازمان چاپ و انتشارات اسوه وابسته به سازمان اوقاف و امور خیریه کشور به چاپ رسیده است که از 20 آبان تاکنون همزمان با بازگشت زائران پاکستانی به آنان اهدا شده است.
وی ادامه داد: هزینه تهیه این قرآن ها از محل کمک های مردمی تهیه شده است.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان با بیان اینکه آخرین مکان برای استقرار زائران پاکستانی در مسیر بازگشت از کربلا به پاکستان، زائر سرای امام رضا(ع) زاهدان است گفت: همراه قرآن، بسته پذیرایی نیز به صورت رایگان بین زائران حسینی توزیع می شود.
به گزارش ایرنا حضرت اباعبدالله الحسین(ع) چند سالی است که توفیق خدمتگزاری به زوار پاکستانی اربعین حسینی(ع) را نصیب مردم سیستان و بلوچستان کرده و شیعه و سنی این استان در مقام والای حُب آل رسول(ص) و در عرصه وجاهت آفرینی برای نظام جمهوری اسلامی سنگ تمام گذاشته و نشان «ما خادم حسینیم» را بر سینه های خود نصب کرده‌اند.
مردم خونگرم و میهمان نواز سرزمین کهن سیستان و بلوچستان به عنوان تنها دروازه زمینی دسترسی زائران پاکستانی به کربلای معلی استقبال و میزبانی از این زائران را افتخار خود می دانند به طوری که قشرهای مختلف مردم اعم از پیر و جوان، شیعه و سنی، دارا و ندار همه و همه افتخار خدمت به زائران اربعین حسینی کشور دوست و همسایه پاکستان را برای خود ثبت می کنند.
جمهوری اسلامی ایران از طریق استان سیستان و بلوچستان افزون بر 900 کیلومتر مرز زمینی با کشور پاکستان دارد.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.