رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دخترانه رسالت زاهدان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دانشکده با افزون بر 22 سال قدمت هم اینک دارای هزار و 500 دانشجوی دختر در 9 رشته فنی و حرفه ای در مقاطع کاردانی و کارشناسی بوده که در ساختمان استیجاری در حال ارائه خدمات علمی - آموزشی است.
طیبه معتکفی افزود: با پیگیری های صورت گرفته 2 قطعه زمین در زاهدان برای راه اندازی سایت جدید و خوابگاه دانشجویان به این دانشکده اختصاص یافت.
وی ادامه داد: امروز سایت این دانشکده با زیربنای پنج هزار و 480 متر مربع برای فضاهای آموزشی و کارگاهی در بلوار جهموری و خوابگاه دانشکده در گستره سه هزار متر مربع در خیابان دانش زاهدان با حضور رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور کلنگ زنی شد.
به گزارش ایرنا عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور امروز در سفر یک روز خود به سیستان و بلوچستان از آموزشکده فنی و حرفه ای پسران زابل بازدید و با امام جمعه و فرماندار این شهرستان دیدار کرد.
کلنگ زنی سایت دانشکده فنی و حرفه ای دختران زاهدان، بازدید از مراکز فنی و حرفه ای مرکز سیستان و بلوچستان و شرکت در نشست خبری با اصحاب رسانه از دیگر برنامه های سفر یک روزه صالحی به این استان است.
هم اینک چهار دانشکده فنی و حرفه ای در سیستان و بلوچستان وجود دارد که سه دانشکده در زاهدان و یک دانشکده در زابل واقع شده است.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.