به گزارش ایرنا سید دانیال محبی روز سه شنبه در دومین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: با توجه به اینکه بیش از 6 سال از تصویب منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه می گذرد اما هنوز به بهره برداری نرسیده است باید مشکلات موجود توسط کارگروه های جداگانه و تخصصی بررسی و طبقه بندی شود.
وی افزود: تصویب منطقه ویژه اقتصادی میرجاوه یک ظرفیت بسیار بزرگ برای سیستان و بلوچستان محسوب می شود که در طول این سالها بدون استفاده مانده است؛ بنابراین باید با یک سرعت منطقی و قابل قبول این منطقه را به مرحله بهره برداری رساند.
استاندار سیستان و بلوچستان با انتقاد از غیبت برخی مدیران در این نشست تصریح کرد: متاسفانه قبل از آغاز تعطیلات شاهد مسافرت بسیاری از مدیران استانی به دیگر نقاط کشور هستیم.
وی با بیان اینکه همین غیبت ها سبب می شود تا روال انجام کارها به کندی انجام شود، ادامه داد: این موضوع به نفع سیستان و بلوچستان نیست و با این مدیران نمی توان مشکلات را حل کرد بلکه باید به دنبال مدیرانی باشیم که به این استان علاقه خاصی داشته باشند.
به گزارش ایرنا رسیدگی به مشکلات سرمایه گذار کارخانه کاشی هامون و تامین زیرساخت های الکترونیک در بازارچه های مرزی سیستان و بلوچستان از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.