محمدعلی هروی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در زاهدان اظهار داشت: این اقلام اهدایی که شامل 2 بانک امانات و تجهیزات پزشکی است توسط محمد شهرکی خیر گنبدکاووس به بیماران مرکز و شمال سیستان و بلوچستان اهدا شد.
وی افزود: هر ست اقلام پزشکی اهدایی شامل 44 قلم کالا نظیر تخت بیمار، ویلچر، فتوتراپی، عصا، واکر، ساکشن پرتابل خانگی، تشک، کپسول اکسیژن و مانومتر است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: کالاهای پزشکی اهدا شده توسط این خیر می تواند کمک خوبی به بیماران نیازمند دچار شکستگی استخوان، سکته مغزی، مشکلات ریوی و نوزادان دچار زردی باشد.
وی ارزش ریالی هر ست اهدایی توسط این خیر نیک اندیش را بیش از 100 میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این خیر برای کمک به نیازمندان کشور همزمان 6 ست تجهیزات پزشکی را برای استانهای سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، مازنداران، گلستان و کرمانشاه اهدا کرد.
هروی اظهار داشت: نخستین بانک امانات و تجهیزات پزشکی در استان گلستان نیز توسط این خیر در سال 94 در شهر گنبدکاووس راه اندازی شد که تعداد زیادی از بیماران نیازمند از امکانات آن به طور رایگان بهره مند شدند.
وی ادامه داد: با توجه به بازخوردهای خوب این اقدام خداپسندانه؛ وی ترغیب شد 6 ست دیگر را امسال به پنج استان کشور از جمله سیستان و بلوچستان اهدا کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان افزود: کمک به تامین بخشی از هزینه ساخت منزل مسکونی در یکی از روستاهای نیمروز از دیگر اقدامات این خیر گنبدی در کمک به مردم شمال سیستان و بلوچستان است.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.