به گزارش ایرنا دکتر سید محمد هاشمی شهری در سفر به شهرستان خاش روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: توسعه مراکز سطح اول ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و گسترش اقدامات پیشگیرانه نقش مهمی در ارتقاء شاخص های سلامت دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: بخش اورژانس جدید بیمارستان امام خمینی(ره) خاش با 1490 متر مربع زیر بنا به سرعت در حال تجهیز است و با توجه به نیاز مردم منطقه، تلاش می کنیم تا این بخش جدید در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی شود.
وی ادامه داد: مردم مهمترین معیار برای ارزیابی نحوه خدمت مدیران هستند و همه اعضاء تیم مدیریتی دانشگاه وظیفه دارند تا از تمام توان و ظرفیت خود برای صیانت از اعتماد عمومی و سرمایه های اجتماعی استفاده کنند.
حمید الدین یوسفی فرماندار شهرستان خاش نیز گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت از خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید است بطوریکه از زمان اجرای این طرح هموطنان عزیز به دلیل ناتوانی در پرداخت هزینه بیمارستان به ما مراجعه نمی کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به منظور معارفه رئیس جدید شبکه بهداشت و درمان و بازدید از پروژه های بهداشتی و درمانی و دیدار با اقشار مردم و مسئولان و دیدار با دست اندرکاران حوزه سلامت به شهرستان خاش سفر کرده است.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.