به گزارش ایرنا آیت الله عباسعلی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: آمریکا از اول انقلاب تاکنون در نبرد با جمهوری اسلامی است به طوری که روسای جمهور این کشور در طول تاریخ برای براندازی نظام از تمام توان خود از جمله تغییر در نگرش انقلاب و کشاندن مسئولان به پای میز مذاکره برای برقراری رابطه به ظاهر حسنه استفاده کردند.
امام جمعه زاهدان افزود: تمام سران آمریکا به دنبال جلوگیری از برخورداری ایران از فناوری انرژی هسته ای، نقش نداشتن کشورمان در نقشه و معادلات خاورمیانه، به مخاطره نیفتادن منافع آمریکا و مقابله نکردن جمهوری اسلامی با رژیم اشغالگر قدس بوده که در این زمینه از تمام توان خود از جمله اعمال تحریم های ظالمانه و غیره بهره گرفتند.
عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در مقابل این همه فتنه، جمهوری اسلامی از مولفه ها و ویژگی هایی نظیر رهبری، انسجام ملی، قدرت بالای دفاعی و انرژی برخوردار است که به راحتی قابل شکست نیست.
نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان و کرمان افزود: برخورداری مردم ما از روحیه انقلابی سبب اقتدار ملت ایران در مقابل دشمن، برخورد نکردن با مشکلات به صورت فرسایشی از سوی دولتمردان، پیشرفت در علم و دانش و داشتن مجلس انقلابی شده است.
آیت الله سلیمانی تاکید کرد: رهبری، مردم و روحیه انقلابی سرمایه های مهم انقلاب اسلامی محسوب می شوند.
امام جمعه زاهدان گفت: دشمنان در مقابل این قدرت های جمهوری اسلامی اهداف شومی نظیر اجرای ائتلاف منطقه ای با محوریت عربستان برای ایجاد ناامنی و جنگ مذهبی، تلاش برای ایجاد نارضایتی و اعتراض و شورش در داخل کشور، بهره گیری از رسانه های وابسته و فضای مجازی برای ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم، نا کارآمد جلوه دادن حکومت دینی، ایجاد اجماع جهانی در محکومیت سپاه پاسداران، مستند سازی تهدید نظامی و ایجاد جنگ روانی برای ناکارآمد نشان دادن نظام را در دستور کار قرار داده اند.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: با نگاهی اجمالی به گذشته و حال کشور در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و شرایط فعلی نشان می دهد که بسیاری از دستاوردها و توفیقات در بخش های مختلف عمرانی، زیربنایی، بهداشتی درمانی، علمی، آموزش، نظامی و سایر بخش ها حاصل تلاش ملت انقلابی است و همگان به ویژه مسئولان وظیفه بازگوکردن این دستاوردها به بهترین شکل ممکن را بر عهده دارند.
امام جمعه زاهدان اقتصاد مقاومتی را راه نجات کشور عنوان کرد.
عضو خبرگان رهبری از اقدام دستگاه قضایی در صدور حکم اعدام 2 مفسد اقتصادی قدردانی کرد و ادامه داد: دستگاه قضا به عنوان منجی امور در شرایط کنونی چنین تصمیم ارزشمندی را گرفت که جای بسی قدردانی دارد.
امام جمعه زاهدان مراسم اربعین سرور و سالار شهیدان را بزرگترین اجتماع تاریخ بشر در جهان ذکر کرد و افزود: اربعین که از پشتوانه مذهبی و دینی برخوردار است هم از نظر جنبه معنوی، اعتقادی و سیاسی دارای اهمیت فراوان است.
آیت الله سلیمانی افزود: امروز به برکت اهتمام طرفداران اندیشه ولایت، اربعین اباعبدالله الحسین(ع) جلوه و شکوهی به برازندگی شکوه عاشورا پیدا کرده است.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.