علی خانقائی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مدت 60 هزار و 392 زائر پاکستانی از طریق پایانه مرزی میرجاوه وارد کشور شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 45 درصد افزایش نشان می دهد.
وی افزود: این زائران با 642 دستگاه اتوبوس پاکستانی و 731 دستگاه اتوبوس ایرانی به سمت مرزهای غربی کشور روانه شده اند.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به زوار اباعبد الله الحسین (ع) گفت: اقدامات خوبی در راستای افزایش ظرفیت ورود مسافر در پایانه مرزی میرجاوه صورت گرفته است که از آن جمله می توان به ساخت سالن تشریفات مسافری با مساحت 230 متر مربع با هشت گیت جدید، 218 متر کریدور اختصاصی برای عبور زوار، 30 سرویس بهداشتی جدید، 210 متر سایبان برای استقرار موقت زوار و استقرار سایر امکانات رفاهی در نقاط مختلف پایانه اشاره کرد.
خانقائی افزود: همچنین برنامه های دیگری نظیر افزایش مساحت سالن مسافری به گستره سه هزار و 300 متر برای توسعه پایانه مرزی میرجاوه به منظور تسهیل ورود و ارائه خدمات به مسافران و زائران در دست اقدام است که هم اینک 15 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اربعین سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با هماهنگی بسیار خوبی که بین تمام دستگاههای اجرایی و نهادهای مستقر در پایانه مرزی میرجاوه در زمینه خدمات رسانی به زوار وجود دارد ورود و تردد زائران بسیار روان و مطلوب است به طوری که در روز گذشته 12 هزار و 540 نفر زائر وارد مرز میرجاوه شدند.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.