علی ملاشاهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: غالب بارش های چند روز اخیر در خارج از ایستگاه های هواشناسی و بارانسنجی اتفاق افتاده که میزان آن اندازه گیری نشده است.
وی ادامه داد: در شبانه روز گذشته از ایستگاه های هواشناسی و بارنسنجی سراوان، مهرستان، قصرقند، مهرستان، جون آباد، پیرآباد، چاه کمال، رحمان آباد کاروندر، کهنوک دهپابید، کارواندر، سنگان، و هلنچکان از توابع قصرقند گزارش رگبار باران داشتیم.
رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: برای سه روز آینده در سطح استان افزایش ابر داشته و شرایط برای رگبار پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد شدید لحظه ای فراهم است.
وی تصریح کرد: امروز و فردا بارش ها در جنوب شرق، جنوب و برخی نقاط نواحی مرکزی سیستان و بلوچستان متمرکز است بنابراین احتمال جاری شدن روان آب و سیلابی شدت موقتی مسیل ها در این محدوده ها وجود دارد.
ملاشاهی گفت: همچنین برای برخی مناطق بزمان، خاش، سراوان، مهرستان، سیب و سوران، راسک و توابع آنها احتمال بارش های رگباری و سیلابی شدن معابر وجود دارد.
وی با اشاره بر اینکه تا روز شنبه در نیمه شمالی سیستان و بلوچستان گرمای هوا تداوم خواهد شد، گفت: این شرایط در حالی است که در برخی نقاط جنوبی تر استان در این مدت کاهش موقتی دما را خواهیم داشت.
رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در روزهای آینده دریای عمان نسبتا مواج پیش بینی می شود، افزود: در سه روز آینده در سواحل شاهد وزش باد جنوبی خواهیم بود.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.