به گزارش ایرنا معصومه ابتکار روز سه شنبه در مراسم افتتاح مدرسه خیریه مهربانی پارس در محله چاه جمال ایرانشهر اظهار داشت: یکی از اولویت‌های معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل و پیگیری اجرای طرح خودیاری آموزش و پرورش در خصوص تقویت و حمایت از راه اندازی مدارس در مناطق محروم است.
وی بیان کرد: این فضای آموزشی با 6 کلاس درس برای دختران بازمانده از تحصیل در محله چاه جمال واقع در حاشیه شهر ایرانشهر با هدف فراهم کردن زمینه فراگیری علم و دانش برای بازماندگان از تحصیل راه اندازی شد.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از خیران، آموزش و پرورش و موسسه مردم نهاد کنشگران پارس برای ساخت این مدرسه تقدیر کرد و گفت: همه ما باید در فراهم کردن زمینه تحصیل افراد بازمانده از تحصیل احساس مسئولیت کنیم.
وی افزود: در این فضای آموزشی دختران بازمانده از تحصیل در مقطع ابتدایی تحصیل می‌ کنند.
ابتکار اظهار داشت: بازگرداندن کودک بازمانده از تحصیل به چرخه تعلیم و تربیت از اهداف معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در استان سیستان و بلوچستان است.
به گزارش ایرنا معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری صبح امروز/سه شنبه/ به منظور افتتاح مدرسه 6 کلاسه روستای چاه جمال ایرانشهر، شرکت در شورای اداری، بازدید از اورژانس اجتماعی و دیدار با بانوان نخبه به این شهرستان سفر کرد.
ایرانشهر از توابع سیستان و بلوچستان در 337 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده است.
7314**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.