به گزارش ایرنا مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در نخستین همایش تجلیل از نخبگان ورزش سیستان که در سرسرای آیت الله هاشمی رفسنجانی دانشگاه زابل برگزار شد؛ جایگاه منطقه سیستان را در ورزش کشور تثبت شده عنوان کرد.
ادهم کرد زابلی اظهار داشت: 24 پروژه نیمه تمام تا پایان سال 97 در شهرهای زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز به بهره برداری می رسد.
وی افزود: در حال حاضر سرانه ورزشی در منطقه سیستان 30 سانتی متر است که با افتتاح این تعداد پروژه به 40 سانتی متر افزایش پیدا می کند.
مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: حوزه ورزش منطقه سیستان از نگاه اداره کل ورزش و جوانان بسیار دارای اهمیت است چرا که اگر ورزش منطقه سیستان به رشد برسد به طور قطع ورزش حوزه بلوچستان نیز رشد می کند.
وی اظهار داشت: خانه کبدی و خانه کشتی منطقه سیستان هر کدام به ترتیب تاکنون 30 و 50 درصد رشد فیزیکی داشته که پس از مدت ها دوباره ساخت آن با تزریق اعتبار آغاز شده است.
رئیس اداره ورزش و جوانان زابل نیز گفت: در نخستین همایش تجلیل از ورزشکاران شهرهای زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز به ترتیب 21، 23، 22، 19 و 19 ورزشکار، پیشکسوت، مربی، داور، هیات های ورزشی و نایب رئیس هیات های ورزشی تجلیل شدند.
مسعود دهمرده افزود: همچنین در این همایش از ورزشکارانی که در سال 97 مقام های آسیایی، ملی و استانی کسب کرده بوند تجلیل شد
7317**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.