محمود دیانتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این ارزیابی استانهای گلستان و مازندران در رتبه های اول تا دوم قرار دارند.
وی ادامه داد: در بخش وضعیت دریافت گزارش های سینوپ و متار از ایستگاه های فرودگاهی مشمول ایزو و ایستگاه فرودگاهی زاهدان با ارسال 100 درصد گزارش ها همراه با چند ایستگاه دیگر در رتبه نخست قرار گرفت.
رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان افزود: ایستگاه هواشناسی دریایی چابهار نیز در بخش وضعیت گزارش های دریافت شده از ایستگاه های ساحلی کشور با ارسال 100 درصد گزارش های سینوپ و متار به همراه چهار ایستگاه دریایی دیگر در رتبه نخست قرار گرفت.
دیانتی با بیان اینکه سازمان هواشناسی به صورت مکرر وضعیت ایستگاه های هواشناسی سراسر کشور را به لحاظ کمی و کیفی ارزیابی می کند، تصریح کرد: به طور معمول شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان در بخش های مختلف ارزیابی های سازمان جزو سه استان برتر کشور است.
وی گفت: هم اینک 12 ایستگاه سینوپتیک اصلی، تکمیلی و کشاورزی هواشناسی در سراسر سیستان و بلوچستان فعال است که به صورت لحظه ای وضعیت جوی هوا را پایش می کنند.
رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بر اساس طرح جامع توسعه ایستگاه های هواشناسی، تعداد ایستگاه های هواشناسی استان افزایش می یابد به نحوی که هم اینک سه ایستگاه جدید در شهرهای جنوبی و مرکزی این نقطه از ایران اسلامی در حال ساخت است.
9908**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.