رضا بختیاری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افراد می توانند برای نام نویسی علاوه بر شماره‌‏09150134444 از طریق ‏تارنمای اینترنتی ‏www.40054.ir ‌‏ اقدام کنند.
وی افزود: نشانی 40054 مخفف 40 نماد و نشانه اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان و 054 ‏سیستان وبلوچستان است که افراد می توانند نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
دبیر ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان گفت: 700 خادم از مردم این استان سال گذشته برای ارائه خدمات مطلوب به زائران پاکستانی اربعین حسینی ساماندهی شده بودند.
وی گفت: ستاد مردمی اربعین سیستان و بلوچستان در زمینه ارائه پنج خدمت حمل و نقل، فرهنگی، اسکان، اطعام و بهداشت و درمان به زائران پاکستانی فعالیت می کند.
به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان تنها راه ارتباطی پاکستان به حوزه آسیای میانه، اروپا و نیز کشور عراق و قلب آن یعنی کربلا است که مرز این استان پس از پیروزی انقلاب اسلامی به روی زوار پاکستانی برای رسیدن به این قلب زمین باز شده است.
فرهنگ غنی و عشق و علاقه مردم ایران زمین به ویژه دلسوختگان دیار نخل و آفتاب به سرور و سالار شهیدان سبب شده تا از این کاروان ها همچون میهمانی عزیز پذیرایی کنند تا احساس غربت نداشته باشند.
میرجاوه در 75 کیلومتری شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی پاکستان واقع شده است.
ایران اسلامی از طریق استان سیستان و بلوچستان افزون بر 900 کیلومتر مرز زمینی با کشور پاکستان دارد.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.