به گزارش ایرنا مصطفی میرحسینی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مهمترین اولویت این موسسه در حوزه توانبخشی پایش سلامت خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران است و با حضور در منزل این عزیزان به ارائه خدمات می پردازد.
وی بیان کرد: موسسه ایثار با هدف خدمت رسانی به جامعه ایثارگران به طور ویژه در حوزه ورزشی و توانبخشی در سیستان و بلوچستان ایجاد شده است.
مدیر موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار سیستان و بلوچستان گفت: این موسسه پس از شناسایی جامعه هدف اگر نیازی برای ادامه درمان باشد اقدامات لازم برای انتقال افراد را به مراکز درمانی انجام می دهد.
وی بیان کرد: فعالیت این موسسه در سال 1392 در سیستان و بلوچستان زیر نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف ارائه خدمات به جامعه ایثارگران این استان آغاز شد.
میرحسینی اظهار داشت: موسسه ایثار در حوزه‌های ورزشی، توانبخشی و فرهنگی فعالیت می‌ کند که در حوزه توانبخشی از ابتدای امسال تا کنون 350 پرونده درمانی در سیستان و بلوچستان تشکیل شده است.
وی ادامه داد: دستگاه‌های جدید فیزیوتراپی و حرکت درمانی در بحث توانبخشی برای جامعه ایثارگران خریداری شده و در حوزه فرهنگی نیز نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت یکی دیگر از اولویت‌های موسسه ایثار است.
مدیر موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار سیستان و بلوچستان گفت: برای ویزیت در منزل عموم مردم در حال دریافت مجوز از سوی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هستیم.
وی اظهار داشت: مجموعه آبی استخر ایثار به طور کامل و با بهترین امکانات شامل جکوزی و ‌سونا خشک به خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان به طور رایگان خدمات ارائه می دهد.
میرحسینی گفت: موسسه ایثار در مجموع به بیش از 6 هزار نفر خدمات ورزشی تا کنون ارائه کرده است.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.