علیرضا بندانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 2 هزار و 624 نفر از این افراد در مقطع کارشناسی، 2 هزار و 391 نفر در مقطع ارشد و 121 نفر در مقطع دکترا پذیرفته شدند.
وی افزود: 2 هزار و 574 نفر از پذیرفته شدگان مهرماه امسال دانشگاه سیستان و بلوچستان دختران و 2 هزار و 563 نفر را پسران تشکیل می دهند.
رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: هم اینک حدود 14 هزار دانشجو در 415 رشته گرایش و 70 گروه آموزشی در 11 دانشکده فعال این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.
بندانی با اشاره به فعالیت های دانشگاه سیستان و بلوچستان در عرصه های مختلف علمی افزود: ارتباطات علمی و مستمر با دانشگاههای معتبر جهان، برگزاری چندین سمینار علمی بین المللی، برپایی دوره های مشترک تحصیلی با دانشکده های معتبر، استفاده از تجهیزات مدرن آموزشی و کمک آموزشی از جمله فعالیت های مهم این دانشگاه محسوب می شود.
وی تصریح کرد: هم اینک 22 مجله علمی در دانشگاه سیستان و بلوچستان منتشر می شود که از این تعداد هفت مجله به صورت بین المللی و به زبان انگلیسی است.
رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین 6 نشریه علمی تخصصی جدید این دانشگاه در حال سیر مراحل چاپ نخستین شماره خود هستند.
وی خاطر نشان کرد: دانشگاه سیستان و بلوچستان ظرفیت بسیار خوبی در پذیرش دانشجویان خارجی به ویژه کشورهای همسایه این استان دارد.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.