به گزارش ایرنا سرهنگ محمد پودینه روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: صبحگاه مشترک مجموعه سپاه با نیروی انتظامی، مرزبانی و سایر نهادهای امنیتی امسال با شعار 'ما می توانیم' در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: شعار 'ما می توانیم ' را با بهره گیری از دانش بومی خودمان در هشت سال جنگ تحمیلی به همگان ثابت کردیم و این شعار مصداق رشادت های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.
فرمانده سپاه سراوان گفت: امروزه اقتدار سپاه و دانش بومی ما باعث شده تا در عرصه صنعتی و موشکی خودکفا باشیم و از طمع بیگانگان به مرزهای کشورمان جلوگیری کنیم.
وی تاکید کرد: پاسخ ما به کسانی که به خاک ایران طمع دارند کاملا مشخص است و نمونه آن را در هفته های اخیر شاهد بودیم که سپاه پاسداران پاسخ محکمی به تروریست های شمال عراق داد.
سرهنگ پودینه با اشاره به مشکلات اقتصادی افزود: با استفاده از دانش بومی، وحدت و همدلی می توانیم با نگاهی عزتمندانه پاسخ دشمنان را که جنگ اقتصادی علیه ایران به راه انداخته اند را بدهیم.
وی با اشاره به تقارن ایام محرم با هفته دفاع مقدس گفت‌:‌ در این ایام رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) اجرا خواهد شد و گردان های بیت المقدس در میدان عمل توان آموزشی خود را به نمایش خواهند گذاشت.
فرمانده سپاه سراوان با اشاره به خدمت رسانی سپاه به محرومان اظهار داشت: 22 مدرسه مجموعه سپاه با محوریت نیروی زمینی در مناطق محروم این شهرستان در حال ساخت دارد که 2 مدرسه در هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.
وی افزود: از دیگر برنامه های جهادی سپاه در طول این هفته ساخت خانه های اقشار کم در آمد و محرومان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و گروههای مهندسی سپاه خواهد بود.
سرهنگ پودینه اظهار داشت: فعالیت های گروههای جهادی در عرصه بازسازی مدارس، مساجد، حوزه های علمیه و اماکن مورد نیاز در حال انجام است.
وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی افزود: حضور فعالان رسانه ای در شبکه های اجتماعی و فعالیت های آنان موجب آگاه سازی بیشتر مردم خواهد شد.
فرمانده سپاه سراوان گفت: برخی افراد ناآگاه با الهام گرفتن از دشمنان خارجی در فضای مجازی اخبار غیر مستند و غیر واقعی را ارائه می کنند که اصحاب رسانه وظیفه منعکس کردن اخبار صحیح برای خنثی سازی توطئه های دشمنان را بر عهده دارند.
وی افزود: حضور پر رنگ رسانه ها و انسجام خبری در سراوان موجب می شود تا خدمات نظام جهموری اسلامی بهتر منعکس شود.
سرهنگ پودینه اظهار داشت: از دغدغه های مهم ما این است تا خدمات و اقدامات ارزشمند نظام از جمله فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و وجود اتحاد و همدلی برجسته تر نشان داده شود.
وی بیان کرد: ‌شهرستان سراوان دارای نخبگان و علمای خوبی است که همواره پشتیبان نظام بوده اند و در میدان عمل حاضر هستند.
به گزارش ایرنا هفته دفاع مقدس از 31 شهریور هرسال همزمان با تهاجم رژیم بعثی عراق به خاک ایران در سال 59 آغاز خواهد شد.
7336**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.