در این مطلب آمده است: همزمان با سراسر کشور در رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول الله(ص)، 225 گروه جهادی شیعه و سنی در قالب چهار هزار و 766 جهادگر اقدام به ارائه خدمت بی منت در مناطق محروم می کنند.
به گزارش عصرهامون، همزمان با آغاز 'رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج؛ سپاهیان محمد رسول الله(ص)2' در سراسر کشور رایحه خوش خدمت رسانی در مناطق محروم روستایی و حاشیه شهرها پیچیده شد.
در این رزمایش بسیجیان جهادگر شیعه و سنی این خطه از کشور با همدلی و اتحاد، همچون جهادگران سایر استان ها برای خدمت به مردم کمر همت بسته به گونه ای که چهار هزار 766جهادگر در قالب 225گروه در اردوهای جهادی سه تا 10روزه به ارائه​ خدمات در مناطق محروم و حاشیه شهرها در اقصی نقاط استان می پردازند.
این جهادگران بسیجی پیر و جوان، زن و مرد از دانش آموز گرفته تا دانش آموز با هدف محرومیت زدایی و کمک به محرومین همه با همان لباس های خاکی جهادگران دوران جبهه ها، راه جهادی دیگر را در قالب گروه های جهادی پیش گرفته اند.
افرادی که نه جویای نام، که جویای روحیه ای جهادی اند تا با دست خالی اما همتی بلند در تعطیل ترین تعطیلات هم روانه منطقه ای کم برخوردار شوند و با ارائه خدماتی در عرصه های بهداشتی- درمانی، اشتغالزایی، علمی و آموزشی، عمرانی و غیره مرهمی بر دل دردمندان شوند.
این اقدامات آتش به اختیار اما آنجا ارزش پیدا می کند که فعالیت ها در حوزه‌هایی همچون پزشکی، علمی و آموزشی، جهاد اقتصادی و کارآفرینی، جهاد عمرانی و سازندگی نه تنها با دریافت نکردن مزدی انجام می شود که گاها کمک‌های نقدی و غیرنقدی جهادگران خود زمینه ای برای آبادانی و ایجاد روزنه ای از امید در دل افراد محروم می شود.
با این تفاسیر اما این روزها در قالب رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی بسیج، جهادگران در این خطه از کشور 28 هزار و 596 نفر خدمت در عرصه های محرومیت زدایی، خدمت رسانی و مردم یاری، ارائه خدمات پزشکی و خدمت رسانی اقشار در قالب طرح یک کاسب- یک دانش آموز، شیفت ایثار و میز خدمت، ارائه می کنند.
8006**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.