به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز شنبه در این باره اظهار داشت: با کسب خبری مبنی بر دپوی محموله سنگین مواد افیونی توسط قاچاقچیان در سراوان بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر وارد عمل شدند.
وی افزود: تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان پس از رصدهای اطلاعاتی بلافاصله به محل دپوی مواد عزیمت که در بازرسی از محل مذکور 433 کیلو و 500 گرم تریاک کشف و یک قاچاقچی دستگیر و یک خودرو را نیز توقیف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در این عملیات پس از بازجویی از متهم مذکور به محل اختفای دوم مواد مخدر دست پیدا کردند و بلافاصله وارد عمل شدند.
سردار قنبری افزود: ماموران پس از شناسایی محل دوم دپوی مواد در یک عملیات غافلگیرانه یک تن و 781 کیلو و 586 گرم تریاک کشف و 2 قاچاقچی دیگر را نیز دستگیر کردند.
وی افزود: در این عملیات تعدادی از قاچاقچیان که عرصه را برخود تنگ دیدند از محل متواری شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به دستگیری سه نفر از سوداگران مواد افیونی در این عملیات گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از خودروها و پاک سازی منطقه در مجموع 2 تن و 215 کیلو و 86 گرم تریاک، یک قبضه سلاح کلاش به همراه پنج تیغه خشاب و 102 فشنگ جنگی کشف کردند.
به گزارش ایرنا سراوان در 343 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.