مهدی نخعی یکشنبه شب در جریان بازدید از جایگاه های سوخت زاهدان به اتفاق مدیرکل حوزه استاندار، معاون روابط عمومی استانداری و شماری از مدیران و اصحاب رسانه ها در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه به دلیل افزایش قیمت بنزین در آن سوی مرزهای سیستان و بلوچستان مدتی است که میل به خرید و فروش این ماده سوختی در مرکز استان و تشکیل صفوف طولانی در جایگاههای سوخت افزایش یافته و سبب نارضایاتی شهروندان شده بود.
وی ادامه داد: با توجه به تاکید استاندار سیستان و بلوچستان برای رسیدگی سریع به این مشکل این موضوع در دستور کار شورای تامین استان و زاهدان قرار گرفت.
سرپرست فرمانداری زاهدان افزود: در این راستا دو تدبیر یکی تشکیل اکیپ هایی از نیروی انتظامی، قوه قضائیه، شرکت نفت و تعزیرات برای بازدید مستمر از جایگاههای سوخت و دیگری موظف شدن شرکت نفت برای طراحی نرم افزاری که از سو استفاده کارت های مهمان جلوگیری کند در دستور کار قرار گرفت.
نخعی با قدردانی از استاندار و دستگاههای نظارتی گفت: از شهروندانی که به دلیل در آمد ناچیز قاچاق سوخت نظم و آرامش جامعه را برهم می زنند انتظار است از انجام چنین اقداماتی پرهیز و ملاحظه سایر شهروندان را بکنند.
فرمانده انتظامی زاهدان نیز به خبرنگاران گفت: در زمینه برخورد با قاچاق سوخت اقدامات خوبی در دستور کار نیروی انتظامی نظیر حضور محسوس نیروها در جایگاههای سوخت قرار گرفته که سبب به حداقل رساندن صف های طولانی بنزین در حایگاههای سوخت این شهرستان شده است.
سرهنگ عارف نژاد افزود: نیروی انتظامی برای بازگشت امنیت روانی مردم به وضعیت طبیعی همانند گذشته تمام توان خود را بکار بسته است به طوری که با توجه به تاکید دستگاههای قضا در حبس قاچاقچیان سوخت در این زمینه برخوردهای لازم را انجام خواهد داد.
7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.