دکتر محمدمهران امینی فرد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعت 9 و 30 دقیقه امروز در مسیر ایرانشهر به سرباز حد فاصل روستای رحمان آباد زردکوه رخ داد که منجر به آتش سوزی هر 2 خودرو شد.
وی ادامه داد: 17نفر از مجروحان این حادثه قبل از رسیدن خودروهای امدادی با وسیله شخصی منتقل و هشت نفر دیگر پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهر منتقل شدند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمت بهداشتی درمانی ایرانشهر افزود: 2 نفر از سرنشینان خودروی سواری پراید در آتش سوختند و یک کودک یک ساله نیز به علت شدت جراحات در بیمارستان فوت کرد.
سرهنگ یداله ستوده فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان نیز به خبرنگار ایرنا علت این حادثه را تجاوز به چپ پراید حامل سوخت قاچاق ذکر کرد.
به گزارش ایرنا قاچاقچیان سوخت به دلیل ترس و فرار از ماموران با سرعت سرسام آور در جاده های سیستان و بلوچستان حتی با چراغ خاموش در شب تردد می کنند که نتیجه آن وقوع حوادث خونین است.
سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای 2 قرارگاه پلیس راه و 2 اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستانهای شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستانهای جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.
7314/7316 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.