به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی یکشنبه شب در دیدار با خانواده شهیدان حسینعلی، محمد علی و علیرضا ارجمندی در زاهدان اظهار داشت: شهدا حق بسیار بزرگی بر گردن ما دارند که به راحتی نمی توان حق آنان را ادا کرد.
وی بیان کرد: امنیت و آرامش کشور را در دنیای پر تلاطم دیروز و امروز مدیون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران عزیز هستیم که از همه ی هستی خودشان برای حفظ کشور و انقلاب گذشتند.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل وجود روحیه ایثار و شهادت که در جامعه وجود داشت به هیچ یک از اهداف شوم خود نرسیدند.
وی خطاب به مادر شهیدان ارجمندی گفت: نقش فرزندان شما در تامین امنیت و آرامش کشور بی بدیل بود.
به گزارش ایرنا معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین از خانواده مدافع حرم شهید محسن خزائی، غلامرضا عاقل خواجه داد جانباز 70 درصد و عبدالغنی هرمززائی جانباز 70درصد و آزاده 10 سال در بند رژیم بعث عراق دیدار کرد و از نزدیک مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی روز/شنبه/ وارد کنارک شد و مورد استقبال سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار چابهار، مسئولان محلی و قشرهای مختلف مردم قرار گرفت.
وی پس از ورود به چابهار به مقام والای شهدای گمنام در مسجد امام حسین (ع) این شهر ادای احترام کرد.
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران از نزدیک با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان شهرستان های چابهار، کنارک و نیکشهر دیدار و از آنان تجلیل کرد.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی در ادامه سفر به استان سیستان و بلوچستان ظهر امروز یکشنبه به همراه سید دانیال محبی استاندار این استان و هیات همراه وارد شهر زاهدان شد.
معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از ورود به زاهدان به اتفاق استاندار سیستان و بلوچستان در گلزار شهدا «بهشت مصطفی» این شهر حضور یافت و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
معاون رئیس جمهوری همچنین در شورای اداری سیستان و بلوچستان شرکت کرد.
استان سیستان و بلوچستان مفتخر به اهدای از 2 هزار و 55 شهید شامل 934 شهید دوران دفاع مقدس، 206 شهید توسط ضد انقلاب، 749شهید توسط اشرار، 9 شهید مدافع حرم و 157 شهید در حوادث متفرقه است.
این استان مفتخر است که جوان ترین شهید هشت سال دفاع مقدس کشور به نام شهید «سبیل اخلاقی» با 11.5 سال سن از برادران اهل سنت را تقدیم نظام و میهن کرده است.
معاون رئیس جمهوری در ادامه سفرش به سیستان و بلوچستان عازم شهرستان زابل خواهد شد.
3213**6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.