به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: در راستای مبارزه شبانه روزی با قاچاقچیان مسلح، پلیس مبارزه با موادمخدر از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در شهرستان سراوان مطلع شد.
وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام اقدامات تخصصی و اشراف اطلاعاتی مخفیگاه این افراد را در یکی از مناطق حاشیه شهر شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: اعضای این باند حرفه ای به محض مشاهده پلیس با استفاده از 2 دستگاه خودرو زانتیا و پژو 405 از محل متواری و ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه آنان 521 کیلوگرم تریاک، یک قبضه اسلحه کلاش و 4 تیغه خشاب به همراه 120 فشنگ جنگی کشف کردند.
وی اضافه کرد: در ادامه این عملیات، پلیس مبارزه با موادمخدر مخفیگاه دیگر این باند حرفه ای قاچاق را در شهر خاش شناسایی و در بازرسی از آن 102کیلو و 155گرم مرفین و 12 کیلوگرم هروئین کشف کردند.
سردار قنبری تصریح کرد: همچنین ماموران انتظامی شهرستان هامون در شمال سیستان و بلوچستان با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس زابل ضمن دستگیری 2 قاچاقچی و توقیف 2 دستگاه پژو، 85 کیلو و 112 گرم حشیش و 21 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.