به گزارش دریافتی ایرنا از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان، نادر میرشکار روز شنبه در این باره اظهار داشت: نمایشگاه پائیزه ویژه ایام بازگشایی مدارس با هدف تامین اقلام مورد نیاز دانش آموزان و تنظیم بازار در آستانه مهرماه از 14 تا 21 شهریور همه روزه از ساعت 10 تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی زاهدان واقع در خیابان دانشگاه برپا خواهد شد.
وی افزود: نمایشگاه پائیزه با اولویت عرضه اقلام پرمصرف این ایام از جمله کیف و کفش، پوشاک، لوازم التحریر و غیره با قیمت گذاری حداقل 10 تا 15 درصد پایین تر از قیمت بازار به شهروندان زاهدانی خدمات ارائه می دهد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: با توجه به شرایط موجود به منظور تنظیم بازار برنامه ریزی لازم برای ایجاد غرفه عرضه کالاهای اساسی از جمله برنج در این نمایشگاه انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون از آنجایی که نبض بازار در اختیار اتاق اصناف است متولی برگزاری نمایشگاه نیز همین اتاق خواهد بود و می بایست از واگذاری غرفه به افراد فاقد پروانه کسب در نمایشگاه جلوگیری کند.
میرشکار گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، ستاد مبارزه با کالای قاچاق، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در نمایشگاه حضور خواهند داشت تا از بروز هرگونه تخلف جلوگیری کنند و در صورتی که غرفه ای نیز اقدام به عرضه کالای قاچاق کرد ضمن تعطیلی غرفه برخورد جدی با آن صورت خواهد پذیرفت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار داشت: تاکنون از سوی مسئولان شهرستانهای استان درخواست برپایی نمایشگاه پائیزه دریافت شده که مراتب در حال بررسی است و در صورت تایید، نمایشگاه در آن شهرستانها برگزار می شود.
8006 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.