به گزارش ایرنا اجرای ورزشهای جذاب و مهیج شنا در آب رودخانه و لذت بردن از آبشار زیبای اسفند در این فصل از سال بسیار تماشایی و روح نواز است.
گرمای زیاد بعضا تا بیش از 50 درجه ای شهرستان دلگان که از گرم ترین مناطق سیستان و بلوچستان محسوب می شود، بسیاری از جوانان و نوجوانان و علاقه مندان به ورزش و تفریح این شهرستان را بر آن داشته تا اوقات فراغت خود را در دل طبیعت سپری کنند و از این مکان بسیار زیبا لذت ببرند.
بسیاری از مناطق شهرستان دلگان به عنوان مرکز عمده کشت و تولید حنا و چای ترش در استان سیستان و بلوچستان از جاذبه های دیدنی برای گردش و تفریح خانوارهای ایرانی برخوردار است که در فصل تابستان و پاییز نشاط خاص خود را دارند.
فرماندار شهرستان دلگان گفت: این شهرستان جدای از اینکه از ظرفیت بالایی در بخش کشاورزی برخوردار می باشد، در حوزه گردشگری نیز توانمندی های فراوانی دارد که تاکنون به خوبی منعکس نشده و می توان آنها را به مردم استان و کشور معرفی کرد.
مجتبی شجاعی افزود: در فصل های مختلف سال برنامه ها و جشنواره های گسترده فرهنگی و ورزشی در شهرستان دلگان پیش بینی می کنیم که در معرفی پتانسیل های منطقه تاثیرگذار هستند.
وی اظهار داشت: در هفته دولت نیز ویژه برنامه های جذاب و با نشاطی را تدارک دیده ایم که نمونه آن مسابقات شنا و فوتسال و فوتبال و غیره است که در نقاط مختلف شهرستان و از جمله در روستای اسفند دلگان اجرا شدند.
فرماندار دلگان بیان کرد: هیات های مختلف ورزشی ویژه مردان و بانوان در شهرستان دلگان فعال شده اند، که نگاه ما بر این است ورزش در این منطقه پر رونق باشد و از ورزشکاران توانمند نیز حمایت خواهیم کرد و در اعزام ورزشکاران و تیم های ورزشی در مسابقات مختلف و اجرای پروژه های ورزشی پیگیری های لازم را انجام خواهد شد.
شجاعی گفت: مردم مهمان نواز و با محبت شهرستان دلگان با تنوع قومی و مذهبی از گردشگران و هم وطنان ما در سیستان و بلوچستان و ایران سربلند استقبال و پذیرایی می کنند.
وی وجود آبشاری زیبا و دیدنی در روستای اسفند را از جمله مکانهای بکر گردشگری شهرستان دلگان عنوان کرد و گفت: این روستا با مناظر دیدنی خود می تواند میزبان خوبی برای هموطنان بویژه هم استانیهای عزیز باشد.
7310 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.