غلامحسین بامری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای اجرای این پروژه ها 14میلیارد و784 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی ادامه داد: با افتتاح این طرح ها برای 55 نفر شغل دائم ایجاد شد.
مدیر جهاد کشاورزی چابهار جایگاه شست و شو و بسته بندی موز، یک واحد پرورش مرغ گوشتی، احیاء و مرمت بندسارها، اصلاح، توسعه و بهسازی باغات میوه های گرمسیری و نیمه گرمسیری و کانال های آبیاری عمومی به مزارع و باغات را از مهمترین پروژهای افتتاحیه کشاورزی در بخش مرکزی این شهرستان برشمرد.
به گزارش ایرنا شهرستان چابهار از توابع استان سیستان و بلوچستان براساس سرشماری آبان سال 1395 با جمعیت 283 هزار و 204 نفر و 48 هزار و 147 خانوار از شمال به شهرستان های نیکشهر، قصرقند و سرباز، از شرق به کشور پاکستان، از جنوب به دریای عمان(مکران) و از غرب به شهر کنارک متصل است.
شهر زیبای چابهار واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 665 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از سه شهر به نام های چابهار، پلان و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.
اول تا هشتم شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و حجت الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) دو دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.
7316**3213
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.