پایگاه خبری جماران: حجت الاسلام و المسلمین محمد صادق صالحی منش استاندار قم در دولت یازدهم، طی یادداشتی اختصاصی برای جماران نوشت:

امام خمینی ثمره انقلاب وتشکیل نظام جمهوری را رمز وحدت امت اسلامی دانسته و آیت الله خامنه ای بر این مهم همیشه تاکید داشته و دارند و هرگونه تفرقه را کار دشمن می دانند.

حال در وضعیت کنونی که دشمن همه جانبه به نظام جمهوری اسلامی هجمه آورده، شرعا وعقلا برهمه لازم است که وحدت را پاس داشته و مسأله ای که موجب تفرقه وخوشحالی دشمن باشد را فراهم ننمایند.

بدیهی است هر دولتی که بعد از پیروزی انقلاب بر سر کار آمده خدوم ملت بوده زیرا ملت رییس جمهور انتخاب کرده و رهبری نظام تنفیذ نموده و مجلس نیز وزرا را تایید نموده تا دولت تشکیل شده است.

طبعا مشکلاتی هم در همه دولت ها وجود داشته که یا بر اثر غفلت یا بی تدبیری ایجاد شده این دولت نیز از این امر مستثنی نیست و باهمه مشکلات که جدا طاقت فرسا و مخصوصا برای طبقه ضعیف کمرشکن بوده و موجب نقدهای فراوانی به عملکرد دولتمردان گردیده مقام معظم رهبری نیز در سخنرانی اخیر شان دلسوزانه انتقاداتی را نه تنها به دولت بلکه به همه ارکان نظام و مسیولین نیز مطرح فرمودند.

ایشان در ضمن بیانات خود به دولتمردان اشاره داشتند آن کسانی که ارز و سکّه را که حدود بیش از هجده میلیارد دلار را به حراج گذاشتند و موجب یک بحران شدید اقتصادی وتضعیف پول ملی شدند باید پاسخگو باشند ولی هرگز تندی نفرمودند واز محدوده نقد خارج نشدند.

مراجع عظام فضلا و مدرسین حوزه همیشه بعد از پیروزی انقلاب همین روش را داشته و دارند، ولی متاسفانه همیشه بعد از پیروزی انقلاب جمعی کوچک که معلوم نیست آبشخور فکری شان کجاست تجمعاتی تشکیل می‌دهند که موجب نارضایتی بزرگان حوزه ومسیولین نظام را فراهم می نمایند.

تاجایی که بنده اطلاع دارم تجمع اخیر مورد تایید مراجع بزرگ حوزه نبوده و اکثر بزرگان حوزه وعموم طلاب عزیز این حرکت را محکوم نموده زیرا راضی به تضعیف ارکان نظام نیستند و سفارش همه آن ها به لزوم وحدت و پرهیز اختلاف است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.