پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

دو نامه جداگانه نمایندگان به رییس جمهور و رییس قوه قضاییه؛

تغییر حداکثری کابینه/ برخورد شدید با اخلال گران

193 نماینده مجلس در نامه ای به رییس جمهور خواهان تغییرات حداکثری در کابینه دولت شدند و تاکید کردند که این تغییرات به صلاح کشور خواهد بود. همچنین 190 نماینده در نامه به آملی لاریجانی خواستار برخورد قاطع با اخلال گران اقتصادی شدند.

به گزارش جماران، محمد علی وکیلی عضو هیات رییسه مجلس نامه 193 نماینده مجلس به دکتر حسن روحانی رییس جمهوری مبنی بر تغییرات در کابینه دولت را در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی قرائت کرد.
در نامه این نمایندگان خطاب به رییس جمهوری آمده است: ما نمایندگان ضمن تشکر و قدرشناسی برای تغییر رییس بانک مرکزی تاکید داریم که این اقدام به عنوان نقطه شروع اصلاحات خوب است ولی محدود کردن تغییرات به یک مورد پاک کردن صورت مساله است.
در بخشی از این نامه آمده است: بر این اساس همان طور که در گذشته یادآور شدیم شرایط کنونی اقتضا می کند تغییرات حداکثری باید ایجاد شود و خیر و صلاح کشور در تغییرات حداکثری کابینه است.

همچنین ۱۹۰ نماینده مجلس با امضای نامه ای خطاب به رئیس قوه قضاییه خواستار تسریع در مجازات اخلال گران بازار ارز و سکه شدند.

متن این نامه که از سوی محمدعلی وکیلی؛ عضو هیات رییسه مجلس قرائت شد به شرح زیر است:

«حضرت آیت‌الله آملی لاریجانی با سلام و احترام؛

پس از اظهارنظر سخنگوی قوه قضاییه، حضرتعالی با صراحت و شجاعت اعلام فرمودید افرادی که در جریانات اخیر بازار ارز و سکه ایجاد اخلال و باعث به وجود آوردن جو روانی منفی شدند مصداق فساد فی‌الارض و طبق قانون اخلال در نظم اقتصادی محاکمه و با قاطعیت مجازات خواهند شد، پس ما نمایندگان از مواضع انقلابی و اسلامی شما تشکر می‌کنیم و خواهان اقدام عاجل هستیم.»

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.