یادداشت پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

یادداشت/

یک خبر خوب

پایگاه خبری جماران: در خبرهای روز گذشته نماینده جدید ولی فقیه در سپاه به صراحت اعلام کرده بود که دخالت نظامی ها و اعضای سپاه و بسیج در جناح بندی های سیاسی حرام است. 

این یک خبر خوب و در راستای اطاعت از دستورات امام عظیم الشأن و رهبر انقلاب است. 

واقعیت آن است که امروز بیش از هر زمانی بر همگان معلوم شده است که آن پیر روشن ضمیر در خشت خام چه نکته ی مهم و کلیدی را می دیده است. نیروهای نظامی و به خصوص سپاه و بسیج پشتوانه ارزشمند ملت ایران هستند. فروکاهیدن نقش آنان به مدافعین برخی جناح ها و تنزل جایگاه ایشان به حمایت از یکی از طرفین انتخابات، بی شک ظلم به ملت است و به از دست رفتن سرمایه ملی می انجامد. کما اینکه حضور بیش از نیاز آنان در فعالیت های اقتصادی، در آشفته بازار این حوزه، انگشت های اتهامی را خدای ناکرده متوجه ایشان می کند. 

اینکه نماینده ولی فقیه به این وصیت امام توجه می دهند، کاری ارزشمند است که لازم است پژواک آن را در همه حوزه های این نیروها ببینیم. 

دور نیست زمانی که دلسوزان انقلاب و طرفداران واقعی سپاه به همه هشدار می دادند که التهابات سیاسی و جناحی هیچ ثمره ای را متوجه نیروهای نظامی نمی کند که انها را سخت در منظر مردم با سؤال مواجه می کند. این هشدار های دلسوزانه همواره توسط آشنایان با فضای سیاست قبول می شد ولی برخی نا آگاهانه و برخی از سر لجاجت با این گفته ها و صاحبان آنها از سر قهر در می آمدند. تا آنجا که اینان تأکیدات مکرر رهبر انقلاب بر پیروی از وصیت امام در همه ی زوایای آن را هم به فراموشی می سپردند. و متأسفانه امروز با آثار سوء آن مواجهیم. 

صراحت نماینده جدید ولی فقیه در سپاه را باید قدر دانست و از ایشان خواست تا با عزم و همت والا این دستور امام را به همه ی بخش های مختلف گوشزد کند و در صورت تخلف با ایشان برخورد نماید. مخصوصاً در این روزها که بیش از هر زمانی، هم به اقتدار سپاه و بسیج محتاجیم و هم به وحدت همه ی نیروهای سیاسی؛ به تعبیر امام خمینی«همه با هم».

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.