در شرایط حاضر مؤتلفه معتقد است که همه نیروهای انقلاب باید سلیقه ها را به هم نزدیک و جانانه در حمایت از مقام معظم رهبری سینه سپر کنند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در بیان انتقاد از دولت قصد تخریب و مچ گیری نباشد، تأکید کرد: ما در هر صورت خودمان را پشتیبان اصولی از دولت مستقر می دانیم و تلاش ما این است که ضمن بیان انتقادات، بنا را بر پشتیبانی از دولت بگذاریم.

به گزارش خبرنگار جماران، محمد نبی حبیبی پیش از سخنان یادگار امام گفت: امام در ملاقات با آقای عسکر اولادی فرمودند، نهضت ما سه مرحله دارد؛ مرحله اول اسلامی کردن ایران، دوم اسلامی شدن جهان اسلام و سوم جهانی شدن اسلام است. آن گاه باید به مولا (امام زمان) عرض کنیم که جهان آماده قدوم شما است.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: تشکیلات مؤتلفه از ابتدا بر اساس افقی که امام گذاشته حرکت کرده و ذره ای زاویه پیدا نکرده است. برای باقی ماندن در این راه پر پیچ و خم بین خودشان و خدا پیمان بسته اند که همه هزینه را بپردازند؛ راه هم جلوی آنها روشن بوده است.

وی با اشاره به اینکه هر آنچه به عنوان دموکراسی مطرح می شود مورد قبول ما نیست، ادامه داد: در اساسنامه اولیه که با ویرایش شهید بهشتی شکل گرفته اینکه ما به دنبال جامعه نمونه اسلامی هستیم جزو بندها بوده است. ما الآن مدعی هستیم تمام لوازم یک حزب مقتدر اسلامی که قبول داریم را جمع کرده ایم. اولین مسأله داشتن مبانی است، دوم اینکه حزب باید برای اداره کشور برنامه داشته باشد و سوم اینکه کسانی را داشته باشد که این مبانی را پیاده کنند.

حبیبی تأکید کرد: در مؤتلفه کار بی چهارچوب نداریم و در مسیر تحقق آن افق حرکت می کنیم و با عوض شدن دبیر کل هیچ اتفاقی نمی افتد؛ چون ما به سیستم متکی هستیم. پایه این کار را آقای عسکر اولادی گذاشتند.

وی گفت: ما در شرایط حاضر معتقدیم نزدیک کردن سلیقه های متعدد وکسانی که ادعای دلسوزی انقلاب دارند، واجب سیاسی است؛ چون دشمن برای ریشه کن کردن اصل انقلاب به میدان آمده است.

دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: معتقدیم اگر کسی از دولت انتقاد دارد می تواند بیان کند؛ به شرط اینکه قصد تخریب و مچ گیری نباشد. ما در هر صورت خودمان را پشتیبان اصولی از دولت مستقر می دانیم و تلاش ما این است که ضمن بیان انتقادات، بنا را بر پشتیبانی از دولت بگذاریم.

وی افزود: در شرایط حاضر مؤتلفه معتقد است که همه نیروهای انقلاب باید سلیقه ها را به هم نزدیک و جانانه در حمایت از مقام معظم رهبری سینه سپر کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.