گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

ناصر سراج به جماران خبر داد: نظارت سازمان بازرسی بر نحوه مصرف ارز 4200 تومانی/ تخلفات در حال بررسی است

ما گروهی را در بانک مرکزی مستقر کرده ایم و نسبت به ارزهایی که می دهد داریم بررسی می کنیم که ان شاء الله وقتی این ارزها تبدیل به کالا می شود، به همان نحو به مردم داده شود و اجحاف به مردم نشود.

پایگاه خبری جماران، سجاد انتظاری: رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن تشریح نحوه نظارت این سازمان بر نحوه مصرف ارز 4200 تومانی، خبر از بررسی تخلفات گزارش شده درباره این موضوع داد.

ناصر سراج در گفت و گو با خبرنگار جماران، در مورد اقدامات قوه قضائیه برای  افزایش اعتماد عمومی به دستگاه قضایی اظهار داشت: قوه قضائیه باید سعی کند پرونده ها را در اسرع وقت رسیدگی و احقاق حق کند. قطعا این در جلب نظر افکار عمومی مؤثر است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور یادآور شد: قوه قضائیه قوه قهریه است و اگر به موقع هم بررسی کند، نصف مراجعان ناراضی هستند؛ به دلیل اینکه هر دو طرف خود را صاحب حق می دانند. وقتی فصل خصومت شد، قاعدتا یک طرف ناراضی است.

وی با اشاره به دیدار مسئولین عالی دستگاه قضایی با رهبر معظم انقلاب اسلامی و توصیه های ایشان به مسئولین قوه قضائیه در مورد تقویت اعتماد عمومی به قوه قضائیه، افزود: امیدواریم بتوانیم رهنمودهای مقام معظم رهبری را در حد توانمان اجرا کنیم.

سراج در پاسخ به سؤالی در مورد اقدامات سازمان بازرسی کل کشور برای نظارت بر نحوه مصرف ارز دولتی 4200 تومانی، گفت: ما گروهی را در بانک مرکزی مستقر کرده ایم و نسبت به ارزهایی که می دهد داریم بررسی می کنیم که ان شاء الله وقتی این ارزها تبدیل به کالا می شود، به همان نحو به مردم داده شود و اجحاف به مردم نشود.

وی در مورد تخلف های گزارش شده از نحوه مصرف ارز دولتی اظهار داشت: در حال بررسی هستیم و هنوز به نتایج نهایی نرسیده ایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.