گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

محمد مهاجری: تندروها همیشه نشان داده اند هیچ التزامی به نظرات رهبر انقلاب ندارند/ رسانه های متعلق به بیت المال سخنان ایشان را نصب العین قرار دهند

فکر می کنم رهبر معظم انقلاب تداوم دو قطبی را که تبدیل به نقار و کینه شده است مضر می دانند و خواستند جلوی آن گرفته شود. با این حال تندروها همیشه نشان داده اند هیچ التزامی به نظرات رهبر انقلاب ندارند؛ و اصلا بعید نمی دانم پس از چند روز مجددا به نقطه قبلی برگردند.

یک تحلیلگر سیاسی اصولگرا با تأکید بر اینکه تندروها همیشه نشان داده اند هیچ التزامی به نظرات رهبر انقلاب ندارند، با اشاره به سخنان اخیر ایشان در جمع کارگزاران نظام گفت: فکر می کنم رهبر معظم انقلاب تداوم دو قطبی را که تبدیل به نقار و کینه شده است مضر می دانند و خواستند جلوی آن گرفته شود. انتظار این است که رسانه های متعلق به بیت المال نظر رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار دهند.

محمد مهاجری در گفت و گو با خبرنگار جماران، در مورد دلیل تأکید رهبر معظم انقلاب بر خودداری عناصر سیاسی و مطبوعاتی از سرزنش یکدیگر در قضیه برجام و شکل گیری دو قطبی حول این قضیه، اظهار داشت: با اینکه برجام تصمیم ملی بود، برخی جناح ها و افراد سیاسی که در انتخابات 92 و 96 با روحانی مخالف بودند، نقایص احتمالی برجام را به گردن دولت می انداختند.

این فعال رسانه ای اصولگرا افزود: علاوه بر آن در مجلس گذشته کمیته ای برای بررسی برجام تشکیل شد و تعدادی افراد جنجالی و مخالف برجام در آن بودند که در واقع دوست نداشتند برجام توسط دولت روحانی به نتیجه برسد. به عبارت دیگر از اینکه جلیلی در مذاکرات ناکام مانده بود عصبانی بودند و نمی خواستند آن کار توسط دولت روحانی به سرانجام برسد؛ بنابر این شروع به تخریب کردند. این تخریب تقریبا چهار پنج سال ادامه دارد و یک فضای مسموم دو قطبی را ایجاد کرده است.

وی گفت: در شرایط فعلی برجام و در ماه های اخیر این دو قطبی به جایی رسیده که یک عده این تصمیم ملی را معادل خیانت تلقی می کنند. فکر می کنم رهبر معظم انقلاب تداوم دو قطبی را که تبدیل به نقار و کینه شده است مضر می دانند و خواستند جلوی آن گرفته شود. با این حال تندروها همیشه نشان داده اند هیچ التزامی به نظرات رهبر انقلاب ندارند؛ و اصلا بعید نمی دانم پس از چند روز مجددا به نقطه قبلی برگردند.

مهاجری در پایان تأکید کرد: به نظر من رسانه ها بازتاب دهنده نظرات افراد موافق و مخالف برجام هستند. بعضی اعضای جبهه پایداری که رفتارهایشان اخیرا توسط تحلیلگران اصولگرا مشکوک نام گرفته، همچنان تندروی خواهند کرد و رسانه های وابسته به آنها نیز به همین روش ادامه خواهند داد؛ اما انتظار این است که رسانه های متعلق به بیت المال نظر رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.