پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در سومین جلسه کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) عنوان شد؛

سید احمد حسینی: مهمترین منبعی که برای ترویج اسلام می توانیم از آن استفاده کنیم افکار امام است

در این جلسه در مورد نحوه برگزاری هفته بزرگداشت امام خمینی(س) در محیط های امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان بحث و تبادل نظر شد.

سومین جلسه کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س) پیش از ظهر امروز (چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه) با حضور نمایندگان وزارتخانه ها، سازمان ها و دستگاه های عضو این کمیته برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار جماران، سید احمد حسینی در این جلسه با گرامیداشت یاد امام، یادگاران امام و شهیدان، گفت: استراتژی ما در کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان نهادینه کردن افکار و اندیشه های امام خمینی(س) در محیط های دانشگاهی، دانش آموزی و ورزشی است.

مسئول کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان افزود: بر اساس این استراتژی رویکرد تبیینی و علمی کار مستمری را در طول سال داریم. همچنین در رویکرد تبلیغی برنامه هایی را در حال طراحی داریم که با محوریت حرم امام خمینی(س) و حسینیه جماران برگزار خواهد شد و از سازمان های مختلف می خواهیم برنامه هایی را در سازمان های خود داشته باشند.

وی تاکید کرد: من احساس می کنم مهمترین نیاز امروز جامعه ما ترویج اندیشه های امام است. اما نهادینه کردن امام در محیط های جوانان نیازمند یک استراتژی است. البته وقتی امام را مطرح می کنیم کمتر با موضع منفی یا سوال مواجه می شویم.

حسینی افزود: امام یک مجموعه فکری است که هر روز زلال تر و شفاف تر در حوزه های نظام و حتی بین المللی تجلی پیدا می کند. لذا مهمترین منبعی که برای ترویج اسلام می توانیم از آن استفاده کنیم افکار امام است.

وی اظهار داشت: ما با اقشاری مواجه هستیم که همه امید امام و رهبری است. خوب است که قدر این فرصت را بدانیم و امیدواریم همه ما از عهده این رسالت به خوبی برآییم.

در ادامه نمایندگانی از وزارت آموزش و پرورش، وزارت ورزش و جوانان، جهاد دانشگاهی و سایر دستگاه های عضو این ستاد برنامه های خود برای بزرگداشت امام خمینی(س) را ارائه کردند که برگزاری "همایش انقلاب اسلامی، از ایده تا عمل"، "اردوی ملی فرزندان روح الله" (ویژه دانش آموزان سراسر کشور) و مسابقه دوچرخه سواری از شهر اراک تا بیت امام در خمین از جمله این برنامه ها بود.

همچنین در این جلسه در مورد نحوه برگزاری هفته بزرگداشت امام خمینی(س) در محیط های امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.