نشست ماهانه دبیرخانه اتحادیه بین المللی سازمان های غیر دولتی مدافع مردم فلسطین همزمان با هفتادمین سالروز اشغال فلسطین در محل این دبیرخانه برگزار شد.

 

به گزارش جماران، در این نشست زهرا مصطفوی دبیرکل اتحادیه بین المللی سازمان های غیر دولتی مدافع مردم فلسطین با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در راهپیمایی میلیونی روز بازگشت که به شهادت 69 فلسطینی و زخمی شدن بیش از 3000 نفر دیگر منجر شد این جنایات را محکوم و اعلام کرد: به رغم اینکه سازمان ملل متحد در قطعناممه 194 خود بازگشت فلسطینیان به سرزمین و خانه های خود را قانونی دانسته و احیای حق بازگشت را حق طبیعی فلسطینیان می داند اما جنایات کاران صهیونیست در هفتادمین سال اشغال سرزمین فلسطین با قتل عام زنان و کودکان فلسطینی  باردیگر اثبات کرد که به هیچ قانون بین المللی و بشری پایبند نیست.

وی تصریح کرد: بیت المقدس و مسجد الاقصی به عنوان قبله اول مسلمین و مورد احترام همه ادیان الهی است و تمام ادیان الهی این سرزمین را سرزمین مقدس می دانند. انتقال سفارت امریکا به شهر بیت المقدس که بر اساس قطعنامه های بین المللی متعلق به فلسطینیان است توسط ترامپ بیانگر خوی سلطه جو و دهن کجی آشکار آمریکا به همه معیارهای شناخته شده بین المللی است.

مصطفوی در این جلسه تاکید کرد: انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف خیانت آشکارآل سعود به ملت مسلمان و مظلوم  فلسطین و جنایت مفتضحانه آمریکا و‌آل یهود برای یهودی سازی قدس شریف است.

دبیرکل اتحادیه  افزود: روز انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس روز نکبت دیگری در سالروز یوم النکبه و تشکیل غده سرطانی رژیم صهیونیستی در سرزمین فلسطین خواهد بود و ملتهای مسلمان اجازه نخواهند داد اهداف پلید صهیونیستها و آمریکایی ها در قدس محقق گردد.

مصطفوی تاکید کرد :‌ملت های مسلمان در سراسر دنیا بی شک در برابر این توطئه آمریکایی - صهیونیستی و خیانت سعودی ها و سایر ارتجاع عرب در منطقه خواهند ایستاد و خون دهها جوان شهید فلسطینی در سالروز یوم النکبه همچون سیل خروشانی پایه های لرزان حکومت آل صهیون و آل سعود و هم پیمانان ذلیل و حقیر آنان را بر باد خواهد داد.

در این جلسه همچنین تاکید شد که اتحادیه بین المللی سازمان های غیر دولتی مدافع مردم فلسطین به سران رژیم صهیونیستی و رهبران آمریکا نسبت به عواقب و پیامدهای غیر قابل کنترل این اقدام ضد بشری هشدار می دهد و اعلام می کند که دیری نخواهد پائید که پرچم مسلمانان بر فراز مسجد الاقصی و قدس شریف برافراشته خواهد شد و جنایتکاران و غاصبان این سرزمین الهی به زودی از این اقدام خود پشیمان خواهند شد که این پشیمانی برای انان سودی نخواهد داشت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.