نخستین جلسه کمیته پشتیبانی و تشریفات ستاد مرکزی بیست و نهمین بزرگداشت امام خمینی (س) با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.

نخستین جلسه کمیته پشتیبانی و تشریفات ستاد مرکزی بیست و نهمین بزرگداشت امام خمینی(س) عصر دوشنبه(دهم اردیبهشت ماه) در موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار جماران، مسعود آقابزرگی در این نشست گفت: این برای ما توفیق است که خدمت به زائران امام نصیب ما شده است. مراسم متعلق به مرد بزرگی است که برای دین خدا قیام کرد؛ ما باید خادم او باشیم.

مسئول کمیته تشریفات و پشتیبانی ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد نحوه برگزاری بیست و نهمین بزرگداشت امام خمینی (س) و پذیرایی از زائران امام در این مراسم اظهار داشت: اقدامات اولیه برای این کار انجام شده و قرار بر این است که از بهترین برندهای غذایی کشور استفاده کنیم. ما سال گذشته مشکل تعداد غذا نداشتیم و باید روی روش توزیع کار کنیم.

وی با اعلام اینکه حضور حداقل هزار نفر از خانواده شهدا و جانبازان استان تهران و سیصد نفر از استان قم با بنیاد شهید هماهنگ شده است، افزود: پیش بینی هماهنگی های لازم برای حضور زائران انجام شده و سعی می کنیم اشکالات سال قبل را رفع کنیم.

یکی از شرکت کنندگان در این نشست پیشنهاد دعوت از خانواده شهدای مدافع حرم را مطرح کرد که با استقبال حاضرین در جلسه مواجه شد.

هماهنگی های حضور نیروهای اجرایی مراسم بیست و نهمین بزرگداشت امام خمینی(س) و نحوه استقرار آنها از موارد دیگری بود که در این نشست در مورد آن بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.