پایگاه خبری جماران: حمید محمدیان در یادداشتی که در اختیار جماران گذاشت، نوشت:

 

نمی دانم «تلگرام» اعلام کرده و یا دولت روسیه، که فیلتر این پیام رسان در روسیه ناموفق بوده است. حقیقت امر آن است که من دلبستگی چندانی به تلگرام ندارم و با مخالفان آن ، هم دل اگر نباشم، دغدغه آنها را درک می کنم. اما به نظرم رسید خوب است به همه دوستان یادآور شوم که اگر به گذشته خودمان نظری نمی افکنیم ، به امروزه روسیه ـ که متأسفانه برای برخی بیش از اندازه محترم شمرده شده ـ توجه کنیم. 

اصلا اگر نتایج مبارزه بی امان با ویدئو را فرموش کرده ایم ، آیا پشت بام خانه همسایه و بالکن خانه روبرویی و دیوار منزل آن طرف کوچه را نمی بینیم. امروز هر دیش ماهواره یک «دشنام عملی» به تدبیر دیروز ماست. راستی کم برای مبارزه با «دیش لعنتی» هزینه کردیم؟ یادمان رفته «راپل» رفتیم و حتی مسئول ساختمان را احضار کردیم؟ چه شد؟

من اصلا از مسائل یارانه و اینترنت و شبکه اطلاع ندارم ولی با «چشم گریان و دست لرزان و پای خسته» به مسئولان امر التماس می کنم که اگر فکر می کنید فیلتر تلگرام فایده ندارد و شکست می خورد، یک «امتحان رفوزه شده» دیگر در کارنامه نظام ثبت نکنید!  

اثر ناتوانیِ «ما» در فیلتر تنها «باز ماندن ِتلگرام» نخواهد بود، یک «پالس» دیگر به دلهای لرزان همگان است؛ با این پیام که «ما ناتوانیم». 

عزیزان مسئول!

امروز هر کاری که می دانید نتیجه نمی دهد و نمی توان آن را عملیاتی کرد، تنها به همان عمل بسنده نمی شود بلکه سرعتِ «اعتماد سوزی» به توانایی نظام را دو چندان می کند. 

برادران مسئول ! 

من نمی دانم،  ولی اگر می دانید که نمی توانید، تو را به خدا اقدام نکنید!

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.