سخنران این مراسم با تاکید بر اینکه همگان اعتراف داشتند حاج احمد آقا با حرکاتش حافظ آبرو، عزت و عظمت امام است، افزود: علی رغم همه ناملایمات تقویت رهبری و حفظ نظام خط قرمز او بود. نظام اسلامی و تحکیم پایه و اساس آن برای او فرض بود.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد مقدم مسئول کمیته بین الملل ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س)

مراسم آخرین پنجشنبه سال، امشب بیست و چهارم اسفندماه در حرم مطهر امام خمینی(س) برگزار شد.

به گزارش جماران، این مراسم بنا به سنت هر ساله با گرامیداشت یاد امام راحل، شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بانو خدیجه ثقفی همسر امام و یادگار امام مرحوم حجت الاسلام و المسلمین حاج سید احمد خمینی، یاران امام و به ویژه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره)، با حضور عموم مردم و اعضای بیت شریف امام راحل برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مقدم در مراسم شب جمعه آخر سال حرم امام خمینی(س) گفت: مرحوم حاج سید احمد آقا به عنوان مدیر دفتری کوچک، با امکاناتی محدود و نیروی انسانی انگشت شمار، بزرگترین کارش حلقه اتصال میان امام و مردم بود که بدون هیچ کوتاهی و اعمال سلیقه این کار را انجام می داد.

عضو مجمع روحانیون مبارز با تاکید بر اینکه همگان اعتراف داشتند ایشان با حرکاتش حافظ آبرو، عزت و عظمت امام است، افزود: علی رغم همه ناملایمات تقویت رهبری و حفظ نظام خط قرمز او بود. نظام اسلامی و تحکیم پایه و اساس آن برای او فرض بود.
 

خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می شود ...

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.