گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

توضیحات ذوالقدر درباره تمهیدات وزارت ورزش برای حضور زنان در ورزشگاه ها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات جلسه فراکسیون ورزش با وزیر ورزش درباره حضور زنان در ورزشگاه ها گفت: بناست ابتدا زمینه حضور زنان در مسابقات والیبال، بسکتبال و مسابقات داخل سالن فراهم و تدریجا زمینه حضور زنان در مسابقات بزرگتر هم فراهم شود.

سیده فاطمه ذوالقدر در گفت و گو با خبرنگار جماران ، درباره جزئیات جلسه فراکسیون ورزش با وزیر مربوطه درباره  ورود زنان به ورزشگاه، گفت: در فضای مجازی و رسانه ها  بحثی درباره اختصاص مکانی جداگانه برای خانم ها مطرح بوده است که این موضوع صحت ندارد.

وی ادامه داد: مسئولان وزارت ورزش بنا دارند موضوع را به تدریج حل و زمینه حضور  زنان در ورزشگاه ها را فراهم کنند؛ و این موضوع نهایتا حل خواهد شد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: برای به سرانجام رسیدن این موضوع باید تمهیدات مقدماتی آن فراهم شود.

ذوالقدر در پاسخ به این پرسش که منظور از تمهیدات چیست، گفت: ابتدا زمینه حضور زنان در مسابقات والیبال، بسکتبال و مسابقات داخل سالن  فراهم شود و تدریجا زمینه حضور زنان در  مسابقات بزرگتر هم فراهم شود.

وی در پایان در پاسخ به اینکه آیا بازه زمانی خاصی برای این موضوع در نظر گرفته شده است یا نه؛ گفت: نمی توانیم زمان بدهیم، مسئولان وزارت خانه اعلام کردند این موضوع از دغدغه های  خودشان نیز هست و ان شاء الله تدریجا با  همکاری نهاد های مختلف حل خواهد شد.  

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.