گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

نجفی: گفت و گوی ملی یک اصل غیر قابل انکار در ارتباط با توسعه و پیشرفت کشور است/ این امر موجب می شود مهمترین چالش ها و مشکلات شناسایی شود

مردم کماکان این انقلاب، نظام و کشور را از آن خودشان می دانند و حاضر هستند که برای آن هر جانفشانی را انجام دهند.

شهردار تهران با تأکید بر اینکه وحدت و اتحاد ملی یکی از رموز پیروزی انقلاب و حفظ جمهوری اسلامی بود، گفت: فکر می کنم گفت و گوی ملی یک اصل غیر قابل انکار در ارتباط با توسعه و پیشرفت کشور به سوی اهداف و آرمان های بلند خود است.

محمدعلی نجفی در گفت و گو با خبرنگار جماران در مورد ضرورت وحدت و گفت و گوی ملی اظهار داشت: به نظر من یکی از رموز پیروزی انقلاب و همین طور یکی از رموز حفظ جمهوری اسلامی وحدت و اتحاد ملی بود که مردم به آن اعتقاد پیدا کردند و پای آن ایستادند. از حالا به بعد هم همین طور است. یعنی هم شرط پیروزی و هم شرط حفظ این انقلاب وحدت مردم است؛ و اینکه مردم نظام را از آن خودشان بدانند و در هر صحنه ای که لازم باشد حاضر شوند.

شهردار تهران با اشاره به حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: مردم کماکان این انقلاب، نظام و کشور را از آن خودشان می دانند و حاضر هستند که برای آن هر جانفشانی را انجام دهند.

وی در پاسخ به سؤالی در مورد رابطه گفت و گوی ملی و شناخت مطالبات مردم اظهار داشت: گفت و گوی ملی در مرحله اول موجب می شود که مهمترین چالش ها، مسائل و مشکلات شناسایی شود و بعد راه های حل این مسائل و مشکلات پیدا شود.

نجفی افزود: البته در کنار این مسائل بسیار مهم است که باید مطالبات مردم در ارتباط با برنامه ریزی های دولت و اجزای دیگر این نظام، در خلال این گفت و گوها روشن شود. بنابر این فکر می کنم گفت و گوی ملی یک اصل غیر قابل انکار در ارتباط با توسعه و پیشرفت کشور به سوی اهداف و آرمان های بلند خود است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.