گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

ترکان: ناآرامی ها ریشه در نارضایتی مردم داشت/ صدا و سیما مشکل عمومی دارد

بالاخره نارضایتی هایی در مردم هست که بستر این را فراهم کرده است که از آن چنین برداشت و استفاده ای شود.

مشاور رئیس جمهور با بیان این که ناآرامی های اخیر کشور ریشه در نارضایتی مردم دارد، گفت: صدا و سیما یک مشکل عمومی دارد و سیما هنوز نتوانسته است نقش فراگیر و صحیحی را در جامعه ایران داشته باشد.

اکبر ترکان در گفت و گو با خبرنگار جماران،  در مورد آینده سیاسی جمهوری اسلامی بعد از آیت الله هاشمی گفت: به نظرم انقلاب اسلامی مسیر خود را در حال حاضر با اقتدار در حال طی کردن است و هر فصلی و دوره ای ویژگی های خودش را دارد.

وی در خصوص ناآرامی های اخیر کشور و ریشه این اعتراضات اظهار کرد: بالاخره نارضایتی هایی در مردم هست که بستر این را فراهم کرده است که از آن چنین برداشت و استفاده ای شود. امیدوارم ما موفق شویم نارضایتی های مردم را چاره کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه قدر مسائل و تنگناهای سیاسی را در این امر دخیل می دانید، بیان داشت: مشکل ما بیشتر مدیریتی و اجرایی است و فکر می کنم با مسیری که می رویم بر این مسائل فائق بیاییم.

ترکان در مورد نحوه برخورد  صدا و سیما با این مسائل گفت: صدا و سیما یک مشکل عمومی دارد که ما به آن کار نداریم. صدا و سیما هنوز نتوانسته است نقش فراگیر و صحیحی را در جامعه ایران داشته باشد

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.