گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

تابش: خلأ وجودی آیت الله هاشمی رفسنجانی بسیار مشخص است

اگر به توصیه ها و تذکرهای آیت الله هاشمی رفسنجانی عمل می شد، جامعه ما می توانست در دنیای امروز یک تجربه بسیار خوب و کارآمد از حکومت دینی را بر جای بگذارد.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی آیت الله هاشمی رفسنجانی را وزنه و مرکز ثقل جمهوری اسلامی دانست که در همه دوره ها همراه مردم بوده است.

محمدرضا تابش در گفت و گو با خبرنگار جماران، در مورد تأثیر عدم حضور آیت الله هاشمی در فضای سیاسی کشور، اظهار کرد: آیت الله هاشمی یک استوانه، وزنه و مرکز ثقل در جمهوری اسلامی بود که همه دوره های همراهی با مردم را چه قبل از انقلاب اسلامی و چه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و بازسازی کشور طی کرد.

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه خلأ وجودی آیت الله هاشمی بسیار مشخص و معین است، تأکید کرد: ایشان از وزانت و متانت خوبی برخوردار بود و همه طیف ها، گروه ها و جناح ها ایشان را قبول داشتند.

وی افزود: در بعضی موارد به توصیه های ایشان عمل شد و موفقیت های زیادی به دست آمد. به طور مثال آیت الله هاشمی رفسنجانی در پایان بخشیدن به جنگ تحمیلی نقش برجسته و مؤثر ایفا کردند. اما من فکر می کنم اگر به توصیه ها و تذکرهای ایشان عمل می شد، جامعه ما می توانست در دنیای امروز یک تجربه بسیار خوب و کارآمد از حکومت دینی را بر جای بگذارد.

تابش در پایان تأکید کرد: در هر صورت رضایت و همراهی مردم شرط پایداری انقلاب اسلامی است و اگر مردم  همچون گذشته با این مسیر همراهی کنند با وحدت و یکپارچگی تمامی مشکلات و سختی ها را پشت سر می گذاریم و می توانیم به پیشرفت کشور امیدوار باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.