مدیر نمایندگی اصفهان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) گفت: گفتمان امام خمینی (س) بر پایه دو رکن اساسی، معنویت و عقلانیت استوار است

اولین نشست کار گروه ترویج گفتمان و اندیشه حضرت امام خمینی (س) دوشنبه یازدهم دی ماه، با همکاری فرمانداری اصفهان و نمایندگی اصفهان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) و حضور نمایندگان بیش از 20 دستگاه، در محل نگارستان امام خمینی (س) برگزار شد.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین عباس کمساری در این نشست با اشاره به شاخصه های اصلی گفتمان امام خمینی (س)، گفت: گفتمان امام خمینی (س) بر پایه دو رکن اساسی، معنویت و عقلانیت استوار است و اگر همه زندگی امام را خلاصه کنیم می توانیم آن را در دو کلمه معنویت و عقلانیت بیان کنیم.

مدیر نمایندگی اصفهان مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) در بخش دیگری از سخنان خود به انگیزه تأسیس کارگروه و اهداف آن اشاره کرد و پیشنهاداتی را در خصوص همکاری های فرهنگی، آموزشی، هنری و پژوهشی به دستگاه ها ارائه داد و سپس خواستار مشارکت در برگزاری اولین جشنواره تئاتر استانی روح الله شد.

در ادامه این نشست نمایندگان دستگاه های حاضر به ارائه نظرات و تعیین همکاری های میان بخشی پرداختند.  در این جلسه مقرر شد هر ماه کارگروه فوق در یکی از نهادها و ادارات عضو تشکیل و راهکارهای پیشنهادی جهت ترویج اندیشه امام ارائه و اجرا گردد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.