هفته آینده دوستان دست اندرکار در موسسه تنظیم و نشر آثار امام، به صورت جزیی، بخش های مختلف مربوطه را توضیح می دهند. یقین دارم مردمى که دلسوزانه و خیرخواهانه موضوع را تعقیب می کنند به راحتى می فهمند که توضیحات مذکور صحیح است یا از صحت برخوردار نیست.

در پی طرح برخی انتقادات و شبهات نسبت به بودجه مجموعه های تحت نظر یادگار گرامی امام، وی در این خصوص نکات مهمی را بیان کرد.

به گزارش جماران، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی امشب در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

از روزی که رییس جمهور محترم بودجه را به مجلس تقدیم داشت نقدهایی از این امر در فضای مجازی منتشر شد و بخشی از آن هم متوجه بودجه ای بود که به چند موسسه که به نوعی زیر نظر من اداره می شوند، اختصاص داشت. این چند سطر را می خواستم همان موقع بنویسم ولی به ذهنم رسید پس از آنکه فضا اندکی آرامش یافت این مطلب را با شما در میان بگذارم.

نخست؛ اینکه آنچه به مجموعه ما تعلق می گیرد در منظر همه شماست ، یک گام بلند به جلوست. هر چه بیشتر شفافیت صورت پذیرد سلامت بیشتر می شود و اینکه نقدها و تخطئه های دوستان امکان بازگویی می یابد پدیده ای مبارک است. ممکن است چند نفری مرا بنوازند ولی شک نداشته باشیم که این مسیر به سلامت سیستم می انجامد و امثال من را نیز از خطا و خطر مصون می دارد. مسئولیت محتاج نظارت یکایک مردم است و به همین جهت حتی اگر تلخی هم کردید امیدوارم نرنجم و دیگران هم نرنجند. 

دوم اینکه  دوستی به من پیشنهاد کرده بود که با ٥٪؜ بودجه ، سایت موسسه را مدیریت کند. از ایشان می خواهم حتما پس از اطلاع از جزییات آنچه در مجموعه پرتال در حال انجام است، نظر خود را به من بدهند. مطمئن باشید اگر در بخشی زیاده روی شده باشد جلوی آن را خواهیم گرفت. 

و بخش آخر که از گفتنش لذت نمی برم آنکه، لازم است دوستان عزیز بدانید من و اعضاى بیت امام تا کنون از موسسه و حرم امام حقوق نگرفته ایم و ریالی از این بودجه جز در مسیر اهداف عمومی خرج نمی شود و ذره ای از آن به مصرف شخصی نمی رسد و دولت هاى مختلف و نهادهاى نظارتى با سلایق متفاوت همواره بر مصرف این بودجه ها نظارت داشته اند. ممکن است کسی با اختصاص بودجه ای به یکی از حوزه های مختلف موافق نباشد ولی مطمئن باشید هزینه شخصی در این میان وجود ندارد.

امید است پاسخ دوستان در این موضوع راهگشا باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.