گفتگوی اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

در گفت و گو با جماران؛

حجت نظری: نجفی ارتباط بسیار خوبی با دولت دارد/ احتمال بازگشت کرسی هیأت دولت به شهردار تهران

امیدواریم ارتباط نجفی و دولت بتواند به نفع شهر و شهرداری تهران باشد

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر خوب بودن ارتباط شهردار تهران و دولت دوازدهم گفت: با توجه به این ارتباط خوشبین هستیم که مجددا کرسی شهردار تهران را در جلسات هیأت دولت ببینیم.

حجت نظری در گفت و گو با خبرنگار جماران، در مورد تأثیر حضور محمدعلی نجفی در شهرداری بر رابطه دولت و مدیریت شهری اظهار داشت: با توجه به اینکه آقای نجفی از اولین کسانی بود که در کابینه اول آقای روحانی معرفی شد و بعد از اینکه با اختلاف یک رأی نتوانست وارد هیأت وزیران شود به عنوان مشاور اقتصادی رئیس جمهوری از ایشان استفاده شد.

عضو شورای اسلام شهر تهران افزود: به نظر می رسد که ارتباط ایشان با دولت ارتباط بسیار خوبی است. در دولت دوم آقای روحانی هم بحث هایی مطرح بود که اگر نخواهند در شهرداری فعالیت کنند حتما در دولت از ایشان استفاده خواهد شد. ما امیدواریم که این ارتباط بین آقای دکتر نجفی و دولت در چهار سال آینده بتواند به نفع شهر و شهرداری تهران باشد. چون اگر تعاملات وجود داشته باشد چه در بخش مالی و چه در سایر حوزه های مربوط به شهر حتما می تواند به نفع شهر و شهرداری تهران تمام شود.

وی در مورد کرسی شهردار تهران در هیأت دولت گفت: ما امیدواریم و بحث هایی هم در این زمینه مطرح شده که بتوانیم مجددا کرسی شهردار تهران را در جلسات هیأت دولت ببینیم. حتما این موضوع می تواند به انجام هرچه بهتر وظایف شهردار کمک کند. بحث هایی در این مورد شده و خوشبین هستیم که با توجه به ارتباطات حسنه آقای نجفی و دولت این اتفاق می افتد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.