در ادامه صلاحیت وزاری پیشنهادی کابینه دوزادهم در مجلس شورای اسلامی، سید احسن علوی، نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی  در موافقت با وزیر پیشنهادی راه و شهر سازی پشت تریبون قرار گرفت و گفت: وقتی معدل یک وزیر را می‌گیریم به این نتیجه می‌رسیم که آیا او توانسته در محاسبات خود به خوبی عمل کند یا نه. آخوندی یکی از وزرایی است که توانست به صورت متنوع فعالیت و برنامه ‌های خود را پیش ببرد.

به گزارش جماران، نماینده سنندج ادامه داد: تعداد زیادی پروژه نوسازی راه‌های کشور و همچنین ۱۱هزار هکتار ساماندهی به بخش بافت‌های فرسوده از جمله طرح‌هایی است که در زمان وزارت ایشان انجام شده است.

وی افزود: این درحالی است که تنها ۳۰ درصد از بودجه به این وزارتخانه تخصیص داده شده بود. در زمان وزارت عباس آخوندی بر وزارت راه و شهرسازی ۲۵ پروژه ریلی، ۴۰ پروژه جاده‌ای و ۱۰ پروژه فرودگاهی انجام شده است.  

علوی با اشاره به هزینه انجام شده گفت: صدهزار میلیارد هزینه‌ای است که برای این پروژه‌ها صرف شده است. توانمندسازی، فرصت‌طلبی، باهوشی از جمله خصوصیت‌های وزیر راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید است.

نماینده مردم سنندج در پایان خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم با استفاده از عباس آخوندی در وزارتخانه راه و شهرسازی آیندگان را از بهره‌مندی حمل و نقل کشور بهره‌مند کنیم.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.