نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: نظرسنجی‌های صورت گرفته در خصوص مسائل امنیتی نشان می‌دهد که وزارت اطلاعات کار خود را به خوبی انجام داده، احساس امنیت روانی که در کشور وجود دارد مثال‌زدنی است.

به گزارش جماران، عزیز اکبریان که در جلسه علنی مجلس پشت تریبون قرار گرفت، در موافقت با سیدمحمود علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات برای کابینه دوازدهم در ابتدا با اشاره به نقش وزارت اطلاعات در امنیت کشور گفت: برتری اطلاعاتی و امنیتی ما در دنیا و منطقه در ارتباط با جریان‌های نفوذی و جاسوسی یک امنیت روانی را به وجود آورده است.

نماینده مردم البرز در ادامه با اشاره به فعالیت‌های وزارت اطلاعات در چهار سال گذشته گفت: این وزارتخانه در کنار نیروهای ارتش و مسلح، سپاه دلاور، بسیج زحمتکش، نیروی قدس و انتظامی یک جزیره امن را به وجود آورده.  همه این امنیت‌ها یک منشاء مهم دارد که آن شخص وزیر اطلاعات است. جناب آقای علوی به عنوان یک عالم مجاهد رسالت خود را به درستی انجام داده است.

او ادامه داد: نظرسنجی‌های صورت گرفته در خصوص مسائل امنیتی نشان می‌دهد که وزارت اطلاعات کار خود را به خوبی انجام داده، احساس امنیت روانی که در کشور وجود دارد مثال‌زدنی است.

نماینده مردم البرز همچنین خطاب به نمایندگان مجلس گفت: بنده به عنوان یک عضو کمیسیون صنایع می‌توانم بگویم مسئله امنیت سرمایه‌گذاری که به وجود آمده بی مثال است. وزارت اطلاعات نقش بسیار مهمی در را ستای فرمایشات مقام معظم رهبری در مبارزه با مفاسد اقتصادی داشته است. دوستان ما باید امنیت سرمایه‌گذاری خارجی را به وجود آوریم. با بودجه دولتی به جایی نمی‌رسیم و این امنیت فقط و فقط با همکاری وزارت اطلاعات حاصل می‌شود.

او در ادامه خاطرنشان کرد: اگر خاطرتان باشد آقای جهانگیری عنوان کرد مفاسد اقتصادی عین موریانه نظام جمهوری را در متزلزل کردن هستند. مفاسد اقتصادی و اختلاس در معاملات دولتی زمانی بیداد می‌کرد. وزارت اطلاعات ۶۲۰ پرونده را شناسایی و به مقامات قضایی تحویل داد که این کار بسیار مهم با مدیریت آقای علوی و سربازان گمنام امام زمان انجام پذیرفت.

این نماینده مجلس با اشاره به آمار موفق وزارت اطلاعات عنوان کرد: شناسایی بیش از ۲۰۰ پرونده قاچاق ارز، کشف ۳۰۰ تن مواد صنعتی و سنتی، مبارزه با فساد، کارهایی است که آقای علوی انجام داده است.

او در ادامه بیان کرد: عزیزانم دو قوه مجریه و قضائی باید برای برقراری آرامش در فضای عمومی با وزارت اطلاعات همکاری کنند. در دولت قبل بسیاری از نیروهای خدومبه بازنشستگی اجباری رفتند اما آقای علوی همان دوستان را با تشکیل یک کمیته دوباره به سرکار بازگرداند.

این نماینده مجلس دهم ادامه داد: گروه‌های تروریستی که قصد انفجار در کشور را داشتند به دست وزارت ا طلاعات سپاه، نیروهای قدس، قبل از ورود به کشور متلاشی می‌شوند. ما باید دشمن را خارج از مرزها که هزینه کمتری دارد از بین ببریم.

اکبریان خطاب به نمایندگان گفت: من سه دوره در مجلس نماینده بودم و ۲۷ سال در نهاد مقدس سپاه فعالیت داشتم. به جرات می‌توانم بگویم آقای علوی فقیهی که دو دوره عضو مجلس خبرگان و چهار دوره نماینده مجلس بوده و با حکم رهبری به عنوان رئیس عقیدتی سیاسی سپاه فعالیت داشته می‌توانم بگویم که بهترین فرد است.

او خاطرنشان کرد:‌ دوستان ما نباید خود را برتر از مردم بدانیم. انقلاب بدون مردم بی‌ثمر است. علی‌ابن ابی طالب هم که از مردم جدا شد، در خانه نشست. متاسفم که ما همه چیز را امنیتی جلوه می‌دهیم. اگر چیزی هم امنیتی است باید غیر امنیتی نشان دهیم تا مردم احساس آرامش کنند.

نماینده مردم البرز در خاتمه خاطرنشان کرد: علوی بهترین گزینه برای وزارت اطلاعات است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.